Windows Media Player en toast?

Oke ik heb wel een vaag probleem. Als ik windowsmedia player download via de Micro$oft site dan krijg ik een .bin bestand binnen. Als ik deze open dan opent hij toast in plaats van een installer. Hoe kan dit? Ik vind het ook vaag dat ze er niet een dmg van hebben maar dat kan aan mij liggen :) Kan iemand mij vertellen hoe ik hem toch goed open?

Alvast bedankt,

ATT

Ps het gaat dus om de volgende link: klik en dan player 9 voor macosx

http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/misc/winmp_osx.xml&secid=80&ssid=8&flgnosysreq=True

en dan kiezen voor de .hqx file. (er staat ook nog een mooi linkje bij over het verschil tussen de 2 bestandstypen)

Succes!

En als je kiest voor (Ctrl-klik) 'open met' ?

[quote:5fcfa6ea8d="www.project-euh.com"]http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/misc/winmp_osx.xml&secid=80&ssid=8&flgnosysreq=True

en dan kiezen voor de .hqx file. (er staat ook nog een mooi linkje bij over het verschil tussen de 2 bestandstypen)

Succes![/quote:5fcfa6ea8d]
Super bedankt! :slight_smile:
Hij is bezig met downloaden.
@Funqtion: Nee dan werkt het ook niet :roll:

je kan de bin ook openen ben stuffit expander.... bestand selecteren, dan info (appeltje + i) en kies voor open met Stuffit Expander..

Beetje heel erg kinderachtig om Microsoft met een $ te schrijven... zeker als je het hebt over de [b:876060a3c2]gratis[/b:876060a3c2] Windows Media Player.

Of denk je werkelijk mdat het bij Microsoft enkel om de centen gaat en bij Apple niet?

[quote:8ccf7dc7b7="TurkishDelight"]je kan de bin ook openen ben stuffit expander.... bestand selecteren, dan info (appeltje + i) en kies voor open met Stuffit Expander..[/quote:8ccf7dc7b7] Dat is waar ook! (ben er lekker bij vandaag) Inmiddels is het al gelukt met bovengenoemde oplossing maar toch bedankt.

[quote:9478f8b9bd="ee"]Beetje heel erg kinderachtig om Microsoft met een $ te schijven... zeker als je het hebt over de [b:9478f8b9bd]gratis[/b:9478f8b9bd] Windows Media Player.

Of denk je werkelijk mdat het bij Microsoft enkel om de centen gaat en bij Apple niet?[/quote:9478f8b9bd]
Tsja de 1 ziet de humor er wel van in en de ander niet. Sorry als het je stoort :slight_smile:

Ik kan het niet nalaten hier even op te reageren; denk je echt dat $$$ niet de voornaamste reden is voor MS om windows media player op de markt te zetten? WMP propageerd hun eigen standaarden, WMV en WMA.. als er meer mensen gebruik van gaan maken dan worden deze afhankelijk van hun software, insluiting noemen we dat in economische termen. En zolang MS de software blijft richten op hun eigen systeem blijven mensen afhankelijk.