Windows media player opent niet

Ik heb WMP geïnstalleerd maar deze opent niet als ik via een site het desbetreffende venster aanklik Weet iemand wat ik fout doe.[/url]

Als je de WMP installeert, is het niet voldoende alleen de .app naar de applications folder te slepen. Je moet de hele gedownloade map (met daarin ook nog twee andere bestanden) in de applicatiefolder zetten. Dan doet hij het als het goed is wel. Als dit niet werkt, kun jet in ieder geval als lapmiddel de betreffende url kopieren en openen in Media Player zelf (WMP > File > Open URL...).

Die twee files heb ik niet eens. Maar er staat wel een WMP folder in m'n programma's map. Zoek anders ff naar VLC, veel beter dan WMP.

Hee dat is interessant, weeeer een alternatief voor M$! Ik zei dat van die 2 files, omdat ik wmp ook niet aan de praat had, en toen ik die files erbij zette, lukte het wel :sealed:

VLC pakt heel veel WMP files niet!

Het wordt gezellig met al die radiowidgets :)

[quote:d3c1ae9ceb="thijsbrg"]VLC pakt heel veel WMP files niet![/quote:d3c1ae9ceb] Is dat zo? Dat zijn dan vast die WMP files die WMP voor Mac ook niet lust. :x

[quote:e8f976cf0e="bojo sardo"]Ik heb WMP geïnstalleerd maar deze opent niet als ik via een site het desbetreffende venster aanklik Weet iemand wat ik fout doe.[/quote:e8f976cf0e]

Heb een beetje hetzelfde alleen krijg dan nog de melding “error in creating a unique temp file”.

Iemand enig idee?

Ik begrijp dat wel van de extra files dat heb ik bij meerdere programma's maar het probleem is dat in mijn wmp map maar 1 onderwerp staat nl.het wmp programma zelf.Over welke andere files hebben jullie het.

Ook ik heb geen idee over welke extra files in de wmp-map het gaat. Mij lukt het ook niet geluid uit de radio-widget te krijgen, terwijl ik toch echt wmp-versie 9 geinstalleerd heb. Graag advies van mensen die dat wel voor elkaar krijgen!

Beste Carelj ik open eerst WMP en dan klik ik pas op de radio-widget en opent hij juist.Hetzelfde wat jij hebt bedoelde ik met mijn eerste vraag namelijk dat als ik op een radiowiget klik WMP niet automatisch opent, dat is net mijn probleem

Dank voor deze tip, maar eerst wmp openen en dan op de radio-widget klikken heeft bij mij ook geen effect.

Door de oude bestanden in een map te plaatsen en in de prullenbak te plaatsen werkt het nu weer. Bedankt voor jullie tips. :D :D Carelj probeer dit ook eens.!

Over welke oude bestanden gaat dit Bojo Sardo? Carel J

OPGELOST!

[quote:0daf158a77=“imar”]

Heb een beetje hetzelfde alleen krijg dan nog de melding “error in creating a unique temp file”.
Iemand enig idee?[/quote:0daf158a77]

Het bleek dat het lag aan een non-ascii karakter in de harddisknaam. WMP doet het weer.
@ bojo: missschien heb jij er wat aan…