windows mediaplayer

hallo,

heeft er iemand ervaring(goed of slecht) met deze player ?
t’ is niet dat wil oversteken naar W maar de VRT (nieuwszender Belgie) heeft een prachtige nieuws site waar je video kan bekijken maar daar is wel een W player voor nodig .

harry

Video in WMP sucks, maar ik ben blij dat het er is. Kan ik in ieder geval naar Studio Brussel luisteren. Audio, ook streams, doen het prima.

thanks ,

nog even op de site van de VRT gekeken en wonder boven wonder ZIJ hebben ook aan Apple gebruikers gedacht .
je kan de keuze maken tussen windows en QuickTime dus…
de kwaliteit is niet veel soeps maar er zit toch wel enige beweging in !!!

Ik volg online streams liever via real en quicktime dan via WMP. Niet alleen vanwege microsoft die achter WMP zich, maar ook omdat ik de kwaliteit van die andere twee beter vind dan die van WMP.

Maar soms heb je die keuze niet. QT is absoluut superieur, maar als je alle audio en video bestanden wilt kunnen openen, ontkom je niet aan WMP.

Vaak zie je ook de mogelijkheid voor een real stream. Maar inderdaad ontkom je er soms niet aan.

Dat is ook de reden waarom ik ze er toch alledrie op heb staan.

Ja maar de windows media player heeft zo zijn nukken, real en quicktime spelen altijd, WMP verrekt het soms. Een oplossing hhiervoor (als het niet streaming is) is om het bestand te downloaden en dan te kijken dit werkt wel.

Even over de VRT nieuwsdienst, ik krijg met geen enkele mogelijkheid het zo ingesteld dat ik met quicktime kan kijken. Hij blijft maar terug springen naar die ellendige WMP. En als je het echt platformonafhankelijk wilt maken (iets wat een openbare omroep toch mag doen) hadden ze het ook kunnen doen met Flash. Maar ja…

Ik heb media player om naar 538 te luisteren, kan ook niet via quicktime...

Roel

Is idd zo junk krijg het ook niet meer werkend met quicktime en deed het nochtans vroeger perfect. Ik log altijd in via de telenet site,ik verstaan der geen sjik van.

Als je geen gezeur wilt moet je gewoon alle players hebben: Quicktime, Windows Media en Real Player. Met een programma als MPlayer ernaast kijk je werkelijk alles wat van het internet afkomt. Lekker toch!!