Windows playerrrrrrrrrrrrrrrr. GGGRRRRR

Die windows player domineert het hele web. Gvd! En diezelfde windows player communiceert shit met een mac. Ik heb nu de radio widget geinstalleerd om live radio te luisteren. Doet het niet. Filmpjes op het net. Doen het niet. Flip4Mac. Waardeloos, want Quikctime gebaseerd en dus ook niet werkend met WMP! De enige player die het ALTIJD doet is de realplayer. Maar radio gaat via WMP en veel televisieprogramma's ook. Kortom. Toch maar naar windows, a lwas het alleen maar om een goedwerkende en moderne WMP te kunnen gebruiken. :x

:roll: rustig maar hoor... WMP speelt trouwens prima af via Quicktime, omdat Flip4Mac Quicktime gebasseerd is wil het zeggen dat het dus ook werkt in Safari en tevens in Dashboard, Mail e.d.

Als ik wmp bestanden tegenkom werken die meestal prima in wmp voor Mac.

ben ik niet met je eens hydro. Er zijn genoeg film-stes die kijken of je wmp daadwerkelijk hebt geinstalleerd. Dus nee, soms werkt het niet.

Ik kom echt maar zelden filmpjes tegen die niet afspelen in Quicktime met Flipt4mac hoor... :? Gelukkig schakelen veel sites ook over op een flashgebaseerde player a la Youtube/Google Video welke voor nog minder problemen zorgt 8)

Ga deze week een Macbook pro bestellen, Nu maar hopen dat real en flip4mac snel voor intel komen. Luister veel te vaak naar dj-sets op 3voor 12 :(

De filmpjes en streams die het meestal niet doen hebben vaak een vorm van DRM aan boord, en Microsoft heeft zijn DRM niet beschikbaar gemaakt voor een ander platform dan Windows. Helaas.

De Media Player voor Mac is waardeloos.

Dit is gevolg van een praktisch monopolie, meer doen dan klagen bij de radiostations en websites kan je niet doen; vragen of ze ook een real, MP3 of Quicktime stream willen beginnen.

[quote:c145a4dd42="Brimme"] .. "Nu maar hopen dat real en flip4mac snel voor intel komen" .. ([/quote:c145a4dd42]

Er is al een public beta aangekondigd voor begin mei.

[quote:6a801d8671="Hugo"] Gelukkig schakelen veel sites ook over op een flashgebaseerde player a la Youtube/Google Video welke voor nog minder problemen zorgt 8)[/quote:6a801d8671]

Dat werkt idd wel leuk. Ik mis alleen de full-screen optie nog (of zie ik wat over het hoofd?)

[quote:ef3e68a715="Brimme"]Ga deze week een Macbook pro bestellen, Nu maar hopen dat real en flip4mac snel voor intel komen. [/quote:ef3e68a715] De PPC versie werkt gewoon onder Rosetta. Je kunt hem alleen niet registreren omdat het flip4mac onderdeel in de systeemvoorkeuren niet werkt, maar de gratis versie werkt gewoon.

Maar met Flip4Mac kun je geen radio luisteren

Ligt eraan welke widget je gebruikt... sommige widgets werken wel met Flip4Mac...