wireless bij "de andere"

Een vriend van mij heeft een windows netwerk thus. hij heeft wat problemen met zijn "airport" (hoe noem je zo'n ding :) ) Nou wou ik het wel voor hem op lossen maar met welk programma kan ik in zijn wireless systeem komen om daar aanpassingen aan te brengen voor zijn systeem kijk bij apple :apple: is dat niet zo moeilijk. En kan ik ook in zijn netwerk komen als ik thuis ben dus over het internet?

off topic{z[al wel een sweex zijn]off topic denk dat het zonder programma kan als ie xp draaid kijk je bij netwerkinstellingen...(dacht ik...)

Tja... maar dan kun je alleen dingen op je eigen comp aanpassen!! en niet van wireless netwerk

gewoon je eigen mac pakken (lekker vertrouwd) en dan de uit de handlijding het ip adres van de router pakken. Als je dit hebt tik je dit in in Safari en je zit er in.... gewoon verder handlijding volgen.

Als je geen handlijding meer hebt kan je hem downloaden bij de website van de fabrikant wat je ook kunt doen om achter het ipadres te komen is: configuratiescherm → netwerk → airport → TCP/IP en daar staat router: met een ip adres er achter… dit kun je dus ook in je safari invoeren.

Let op sweex kasjes kunnen soms niet tegen enig andere browser dan IE sitecom wou daar vroeger ook nog wel eens last van hebben…

oke thanx!!