wireless mouse..

hallo iedereen..

kheb vandaag wireless blauwtand mouse gekocht maar is wel leuk ding maarr…
zit geen rechtermuistoets op ( of zijn die dingen aan de zijkanten instelbaar ofzoiets) dacht op internet te lezen dat dit wel zo het geval was. 2 instelbare kanten om te klikken niet dus…
zou ik deze nog kunnen ruilen voor een mighty mouse? ( heb hem ongeveer 10 min gebruikt )

groeten jesse

Nope ... 1 toets. Ruilen zou je kunnen proberen maar ze zijn het volgens mij niet verplicht!

en die toetsen aan de zeikant ( of zijn dat geen toetsen )

balen dit… want ben gewend met 2 muistoetsen te werken in applicatie’s als photoshop ofzo is dit namenlijk wel handig

control-click = virtual rechtermuis

tanks,

nou benk wel een zeurder want heb bij expose onder rechtermuistoets bureaublad weergeven staan… kan dat ook nog met virtual rechtermuistoets ofzoiets? :stuck_out_tongue:

Dus jij geeft zomaar 59 euro uit aan iets waarvan je niet zeker weet of het wel doet wat je wilt? Handig... :sealed:

Je hebt wettelijk het recht je product te ruilen tot 7 dagen na aankoop, als je niet tevreden bent, of als het niet aan je verwachtingen voldoet, zonder justificatief. Hiervoor moet je het geheel met accessoires, handleiding etc terugbrengen, en de rekening niet vergeten.

ja. ik zit nog te twijfelen.. misschien heb ik liever een mighty mouse...

of ga voor de macmice. heb ik ook en ik ben er heel tevreden mee.

[img:82d4bdfeb5]http://homepage.mac.com/pureworried/blogwavestudio/LH20041006175620/LHA20050830224925/Media/LHA20050830224925_12_TN.jpg[/img:82d4bdfeb5]