Wireless printing (OPGELOST)

Deze vraag is misschien al geweest maar ik heb echt overal gezocht om mijn printer via airport express te laten printen. Bij printerconfiguratie vindt hij mijn printer niet en bij Airport hulpprogramma (onder usb-printer) herkent ie hem wél. Toch wil er niks printen zonder dat de kabel in mijn ibook steekt. Iemand een oplossing?

Ibook G4, Airport Express, HP 5550 deskjet.

alvast bedankt!

Zie je je printer staan bij systeemvoorkeuren>afdrukken en faxen? Kun je hem toevoegen?

Gek genoeg werkte het bij mij na een keer herstarten van mijn PB. Maar volgens mij heb ik daarvoor ook nog wat drivers gedownload via de HP site. (Het is al even geleden..)

Ja daar staat ie bij.

Bij mij kan hij de printer soms opeens niet meer vinden. Meestal als de printer een storing heeft gehad of het papier op was. Dan gooi ik de printer eruit bij afdrukken en faxen, plaats hem opnieuw en hij doet het weer. Het hoort natuurlijk niet, maar het werkt wel.

@Mondo: Staat hij ook aangevinkt?

Yep ook aangevinkt!

Heb je hem er al uitgegooid en opnieuw geladen?

Ok ik snap hem niet helemaal maar ik heb in mijn systeemvoorkeuren bij delen aangevinkt "deel deze computer met andere gebruikers" en nu print ie wel.

Opgelost dus maar begrijpen doe ik het nog niet helemaal.
Bedankt voor jullie reacties!!

Dus waarschijnlijk had dat weggooien en opnieuw erin zetten wel gewerkt! (want eigenlijk heb ik dat nu ook gedaan) er staat nu trouwens hp deskjet 5550 ipv gewoon deskjet 5550.

Bedankt

Fijn dat het nu werkt. Wel frustrerend dat je niet precies weet hoe het komt.

Ik had nog gekeken op de Apple-site of jouw printer ondersteund word door Airport Express.
Daar gebruiken ze hem zelfs als voorbeeld, dus daar ligt het ook niet aan.