WirelessDriver maakt niet automatisch verbinding

Hallo, Voor mijn Pismo met WaveLAN WiFi kaart gebruik ik de opensource driver van wirelessdriver.sourceforge.net (http://www.macupdate.com/info.php/id/7499). Deze driver doet het prima, maar wil niet helemaal automatisch opstarten.

De preference pane wil het WEP wachtwoord niet goed onthouden, maar dit heb ik opgelost door de .plist te veranderen en de permissies te veranderen naar read-only.
Nu krijg ik na opstarten een 169.x error tot ik de preference pane van de driver opstart.
Zodra die is gestart krijg ik meteen een ip adres zonder iets verder te doen.

Nu wil ik een opstart scriptje schrijven zodat ik de systeemvoorkeuren niet meer hoef op te starten.
Dit heb ik tot nu toe geprobeerd:

[code:1:33694cbb4f]sudo ifconfig en1 down
sudo kextunload /System/Library/Extensions/WirelessDriver.kext
sudo kextload /System/Library/Extensions/WirelessDriver.kext
sudo ifconfig en1 up[/code:1:33694cbb4f]
Jammer genoeg zonder resultaat…
Heeft iemand nog een idee? Kan ik die preference pane aanspreken vanaf de terminal?

Alvast bedankt!!

Heb het nu met een Applescript opgelost. Niet echt mooi, maar ja wel effectief. [code:1:d975946d92]try do shell script "sudo -p wachtwoord kextunload /System/Library/Extensions/WirelessDriver.kext" do shell script "sudo -p wachtwoord kextload /System/Library/Extensions/WirelessDriver.kext" end try tell application "Finder" launch "System Preferences" delay 1 open "WirelessDriver PPane.prefPane" of folder "PreferencePanes" of folder "Library" of startup disk end tell delay 5 tell application "System Preferences" quit end tell[/code:1:d975946d92]

Als iemand een mooiere oplossingen heeft hoor ik het graag!