Wissen wat google onthoud?

Hoe kan ik de 'zoek termen' wissen in google? De geschiedenis van google eigenlijk dus!

Volgens mij moet je dan cache-bestanden én zoekgeschiedenis in je browser verwijderen. Daarmee ben je dus meteen heel wat meer kwijt. Maar wat zoek je eigenlijk dat je dat zou willen verwijderen ;-) ?

Nee hoor, Gewoon je muis met een klik op het loepje houden, en dan aanklikken: 'wis recente zoekacties'. Als je tenminste Google bedoeld welke in Safari rechtboven in je browser zit.

Dat gaat over de laatste zoekacties! Maar ik wil alles wissen.

[quote:82e2981033="olbo"]Dat gaat over de laatste zoekacties! Maar ik wil alles wissen.[/quote:82e2981033]

Bij mij allemaal hoor ?

:finderoud:

volgens mij help het als je in de preferences de autofill opties uitzet, het lijkt dan of de historie er niet meer is. In ieder geval worden formulier velden dan niet meer automatisch ingevuld.

Stel safari opnieuw in ? dan istie het meeste wel kwijt denk ik .. alleen de bookmarks blijven dan over

safari: prefs-->autofill-->other forms--->edit ---> daar ff kijken naar google en die verwijderen dan zijn alleen je google dingen weg en heb je de rest dus wel nog.

maurice.