wissen

kan iemand mij vertellen hoe ik na de bewerking en het branden op dvd, de film die dan nog op de fragmentenviewer staat in 1x kan wissen,tegelijk met het toegevoegde geluid enzo, het zal vast wel simpel zijn, maar vandaag stond na het wissen het geluid er nog op en moest ik deze geluiden 1 voor 1 selecteren en wissen. ik zal vast wel iets verkeerd doen. maar hoe moet het dan?

bvd ruudvan

Hoi Ruud, ik doe maar even een gok want je vraag is bijzonder onduidelijk. Je hebt het over een fragmentenviewer??? en je noemt zelfs het programma niet. Ik neem aan dat je alle audio en video in één keer wilt weghalen uit je timeline bij een programma als FCE of FCP? Dat kan door command-a (selecteer alles) en dan backspace. Hetzelfde als wanneer je b.v. alle tekst in één keer wilt weghalen. Probeer in het vervolg iets duidelijker te zijn. Dan kunnen anderen je ook beter en sneller helpen. Ik ben hier nog geen helderzienden tegen gekomen. SLC

Sorry, het ging om iMovie. en ik bedoel het compleet verwijderen van de bewerkte film nadat ik hem op dvd heb gezet. in ieder geval bedankt. ruudvan