witte balk

Hallo,

Ik maak voor school een Film voor ckv en had al een deel bewerkt maar nu ik heb nog een ander deel film dat erin bevestigd moet worden, maar nu verschijnt er een grote witte balk onderin beeld
weet iemand hier een oplossing voor?

b.v.d
F.zijlstra

Met welk programma monteer je? Op welke computer? Iets meer details :wink:

Kan je meer info geven over software, wat voor materiaal is het vanaf video, internet etc.

ja sorry uit hast vergeten te noemen. Ik monteer met het progamma imovie ''06 op mijn powerbook g4 het eerder bewerkte filmpje kwam van mijn handy cam het filmpje wat ik nu achteraf wil invoegen ook.

het filmpje heb ik eerder bewerkt met imovie '05 nu ik imovie'o6 heb vraagt de mac het filmpje is met een eerdere versie bewerkt weet je zeker dat je door wilt gaan? ok druk ik dan. Daarna kan ik het bestand gewoon afspelen in imovie niks aan de hand.. Maar als ik dan een fragment eruit knip of verschuif komt er onder in beeld van het gehelefilmpje een witte balk. :oops:

Ik heb hetzelde probleem, beetje vervelend, iemand een oplossing ?

Update: volgens mij is het alleen in iMovie, als je de bestanden ziet die hij opslaat (.mov) daar zie je het niet op. Maar ik weet niet of het zo is als je hem op DVD gaat zetten.

Update 2: na even spelen met iMovie kwam ik tot de ontdekking dat als je het oude project bewaart als… op een ander plek op je HD en deze daarna opent de witte balken verdwenen zijn.