Witte vlekjes iPhone 5 unibody

Hoi allemaal,

Vanaf het moment dat de IPhone 5 beschikbaar was in Nederland ben ik in het bezet van een.
Mijn algemene indruk is dat het een fijn toestel is, echter merk ik op dat er steeds meer witte spikkels aan de zijkant komen van de uni body. Het goed om een zwarte iPhone 5, heeft iemand hier nog meer last van??

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Het is dus niet dat de zwarte verf ervan af gaat, zoals al heel vaak is besproken op alle forums?

Foto?

Het ziet eruit als stootschade maar dat is zeker niet het geval aangezien het toestel in een bumper zit. Zal vandaag eens langs de Apple store gaan ermee en kijken wat hun ervan zeggen.

Het ziet eruit als stootschade maar dat is zeker niet het geval aangezien het toestel in een bumper zit. Zal vandaag eens langs de Apple store gaan ermee en kijken wat hun ervan zeggen.

en wat zei de apple store ervan?

Ik mag langskomen bij de geniusbar in Amsterdam. Ben benieuwd wat hun zeggen...

En? Zijn ze tot een oplossing gekomen?

Vanaf het ontvangen van mijn iPhone 5 (zwart, ontvangen op maandag) heb ik een heel klein stipje die glinstert op de achterkant van de iPhone 5. Ik zit te twijfelen of ik hierop een melding maak bij Apple

Ik heb ook heleboel witte stipjes op de achterkant… is het mogelijk de toestel nog te vervangen via store?

heb ik ook. ben hier ook mee terug geweest maar helaas valt niet onder garantie.