Kan ik WMA files omzetten naar MP3 zodat ik deze liedjes ook in iTunes kan zetten? Ik heb hierover niks gevonden op deze site (= zoekfunctie).
Thanks
Kan ik WMA files omzetten naar MP3 zodat ik deze liedjes ook in iTunes kan zetten? Ik heb hierover niks gevonden op deze site (= zoekfunctie).
Thanks
Die WMA's kun je toch gewoon rechtstreeks importeren in iTunes, waarna iTunes ze zelf converteert naar AAC's - tenzij het beveiligde WMA's zijn ...
sleep gewoon je wma files in itunes en klaar is kees :o
[quote:182c6fb5f1="solutions"]Kan ik WMA files omzetten naar MP3 zodat ik deze liedjes ook in iTunes kan zetten? Ik heb hierover niks gevonden op deze site (= zoekfunctie).
Thanks[/quote:182c6fb5f1]
Dan heb je slecht gezocht, want dit is al heel vaak gevraagd en beantwoord. iTunes op de Mac kan geen wma openen. Je kunt dit programma gebruiken. http://www.carrafix.com/EasyWMA/
WMA is een gecomprimeerd bestand en als je een gecomprimeerd bestand gaat omzetten naar een andere compressie Mp3 in dit geval treedt er aleen maar geluidkwaliteitveries op.
Sorry jongens. Inderdaad slecht gezocht. Toch bedankt. Zand erover, op slot, ctrl alt delete (oeps, windows gedoe) Appeltje, alt esc dan maar. EasyWMA gebruikt en verdomd weinig kwaliteitsverlies gemerkt. Bedankt voor de tip...