Hallo iedereen , ik heb sinds gisteren een Macbook en zou graag volledig overschakelen op Mac.
Nu heb ik een heleboel "wmv" files. Ik zou deze filmpjes uiteraard ook graag kunnen afspelen op mijn nieuwe Mac, maar dat lukt vooralsnog niet. Kunnen jullie mij uitleggen wat ik moet doen om wmv files te kunnen afspelen op Mac?
super!!!
dankjewel!!!
Zijn er nog zulke zaken die handig zijn voor mensen die van Windows naar Mac overgestapt zijn?
Zodat problemen kunnen vermeden worden.
kijk eens bij de sticky topics hier bij switch (en begin bij pagina 1, want als er andere mensen bijposten durft het we eens te gebeuren dat er gezeverd wordt...)
edit: weet wel dat sommige software al veranderd is of zelfs niet meer bestaat (zoals bijv. internet explorer for mac), maar as je echt iets nodig hebt kan je het gewoon evn vagen
[quote:f4826572a2="campzzz"]super!!!
dankjewel!!!
Zijn er nog zulke zaken die handig zijn voor mensen die van Windows naar Mac overgestapt zijn?
Zodat problemen kunnen vermeden worden.
thx[/quote:f4826572a2]
macmiep.nl (wel geschreven voor Tiger, maar de basisdingen zullen niet al te veel verschillen)
macnoob.nl
Ik kan Parallels kopen, maar het is niet de nieuwste versie. Maar op die manier kan ik heel wat geld besparen want mijn nieuwe MacBook woog zwaar op mijn budget. Maar nu vraag ik mij af of ik die versie dan (gratis) kan upgraden naar Parallels 3.0???
[quote:a72cd9be12="campzzz"]Al dacht ik dat Parallels nieuw zo'n 79,99 euro kost?[/quote:a72cd9be12]
In de Verenigde Staten kost het $79,99... maar gelukkig staat de dollar lekker laag. Kijk zelf maar (klik op "Buy Now!" aan de rechterkant).