WMV file importeren

Wilde voor het eerst even iMovie gebruiken, alleen het bestandje is in WMV-formaat. Kan iemand me helpen om dit om te zetten? Ik heb voor de rest geen video progs.

Greetz,
BATTAL

QuickTime Pro ?

[quote:da58cbad42="Panthertje"]QuickTime Pro ?[/quote:da58cbad42]

NOPE!! .wmv bestanden zijn niet in Quicktime te importeren. Ahankelijk of het wmv1 of wmv2 is kun je ze eventueel via ffmpegX omzetten naar een Quicktime formaat, is het een wmv3 dan lukt je dat daarmee ook niet…

Je kun VLC gebruiken, open bron software te vinden op www.videolan.org. werkt op alle mediabestanden, moet zelfs de extensie niet hebben. Had vroeger QT 6 Pro die niet overweg kan met wmv bestanden. Had dan nog het windhoos media player nodig. Nu niet meer, en loopt nooit vast en is gratis en heel goed :D

WMV bestanden kunnen omgezet worden naar mp3 met EasyWMA.

groet, Steven van Drie

[quote:01029b1979="Dalleke"]Je kun VLC gebruiken, open bron software te vinden op www.videolan.org. werkt op alle mediabestanden, moet zelfs de extensie niet hebben. Had vroeger QT 6 Pro die niet overweg kan met wmv bestanden. Had dan nog het windhoos media player nodig. Nu niet meer, en loopt nooit vast en is gratis en heel goed :D[/quote:01029b1979]

Leg uit, hoe werkt dat dan? Ik ken het programma, gebruik het als vcd speler, maar hoe zet ik WMA files om naar Quicktime files?

Greetz,
Battal