WMV streamen via Quicktime in Firefox

Ik heb de flip4mac WMV plugin voor Quicktime 7 (Tiger) geinstalleerd en sindsdien speelt alle WMV media in Safari nu af via een Quicktimeplayer.

Nu wil ik dit ook hebben in Firefox maar om de één of andere reden ziet Firefox niet dat Quicktime ook WMV kan afspelen. Ik heb Media Player 9 geuninstalled en sindsdien zegt Firefox dus steeds dat ik een plugin mis en of ik zo vriendelijk zou willen zijn om Media Player 9 te downloaden.

Ik heb gekeken bij about:pugins en daar staat inderdaad geen WMV tussen.

Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen? :lol:

[quote:75a4e793ae="Hugo"]Ik heb de flip4mac WMV plugin voor Quicktime 7 (Tiger) geinstalleerd en sindsdien speelt alle WMV media in Safari nu af via een Quicktimeplayer. [/quote:75a4e793ae]

Aanvullend (en dus helaas niet oplossend) op bovenstaande: ik heb hetzelfde gedaan maar bij mij speelt WMV dus niet (meer) af in safari. Ik word verwezen naar de download pagina.

niemand?

[quote:2d9c975ad7="henkjoh"][quote:2d9c975ad7="Hugo"]Ik heb de flip4mac WMV plugin voor Quicktime 7 (Tiger) geinstalleerd en sindsdien speelt alle WMV media in Safari nu af via een Quicktimeplayer. [/quote:2d9c975ad7]

Aanvullend (en dus helaas niet oplossend) op bovenstaande: ik heb hetzelfde gedaan maar bij mij speelt WMV dus niet (meer) af in safari. Ik word verwezen naar de download pagina.[/quote:2d9c975ad7]

Had ik ook aan de hand… Van het moment dat Flip4mac werd geinstalleerd wilde WMV 's niet meer streamen in Safari. Kreeg dan een Quicktime logo met een mooi vraagteken…

Bleek een bug te zijn in Flip4mac die nog niet gefixt is. Voorlopig kan je de flip4mac plugin in /library/internet plugins effe trashen, zodat Safari opnieuw de Windows Media plugin gebruikt…