Woensdag nieuwe RealPlayer versie 10

Via deze link [url=http://www.macminute.com/2004/06/28/realplayer]Macminute[/url] is te lezen dat vanaf woensdag een nieuwe RealPlayer enwel versie 10 als beta te downloaden is. Tevens kun je vanaf vandaag een Realmedia 10 export plugin al downloaden, compatible met RealPlayer 9 die als je de Realmedia 10 files aan hem aanbiedt, ze ziet als Realmedia 9...

Zou het de moeite waard zijn of wordt het weer "installeren, kijken, weggooien" zoals alle andere Real players?

[quote:715e23c1db="colpolyp"]Zou het de moeite waard zijn of wordt het weer "installeren, kijken, weggooien" zoals alle andere Real players?[/quote:715e23c1db]

Zeker weer weggooien. Niet omdat het er onaardig uitziet, maar OSX wordt er TRAAAAAAG van.

Ik wilde het uitproberen omdat ik graag de wedstrijden van het nederlands wilde kijken (hier wordt echt helemaal niets van het EK uitgezonden, het is rugby wat de klok slaat hier. Andere sporten tellen niet) en dit alleen met Realplayer kan via de site euro2004.com. Is natuurlijk alleen maar geschikt voor windhoos gebruikers. Nu Realplayer 10 uitkwam dacht ik, yes ik kan de wedstrijden zien. Werkt nog steeds niet en de iMac wordt dus gigantisch traag.

Wegflikkeren die rotzooi dus maar.

Wie heeft dezelfde ervaringen?