Wolfenstein: ET klapt er steeds uit!

Hey,

Ik speel al een tijdje wolfenstein maar het is niet echt leuk meer om het te spelen want 9 van de 10 keer kom ik neit in een server omdat ik een verkeerde .pk3 file heb of iets mis…

En als ik er eenmaal inzit krijg ik vaak de melding, dat de server gestopt is. Maar als ik dan weer reconnect op dezelfde server werkt de server nog… alleen lig ik er meestal al weer snel uit.

Is dit gewoon apple - wolfenstein probleem?
Ik heb hem ook al opnieuw geinstalleerd.
En als hij het bij jou wel doet, waar heb je hem gedownload?

heb je hem gekocht ?

Ik weet wel voorheen dat je met een illegale key bij sommige servers naverloop van tijd eruit geknikkerd werd.

voor mij de reden om spellen die ik online speel, te kopen. :wink:

ET is een gratis spelletje

[quote:28192cff3c="Rini"]heb je hem gekocht ?

Ik weet wel voorheen dat je met een illegale key bij sommige servers naverloop van tijd eruit geknikkerd werd.

voor mij de reden om spellen die ik online speel, te kopen. ;)[/quote:28192cff3c]
jep, is dus gratis wat timma ook al zei.

ET werkt ook met een CDkey, maar er zijn servers die geen verse CDkey's toelaten, willen geen noobs. Dus als je het spel opnieuw install. maak dan een kopie van je oude CDkey. Misschien mis je een aantal files in dat geval moet je downloads in option menu (game) op yes zetten.

? Wolfenstein is gratis... te downloaden zonder cd key, en als die er wel was waar mag je die dan halen? :o En opnieuw installen had ik dus al gedaan :sealed:

Er zijn hier mensen die niet weten waar ze over lullen. Wolfenstein: RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN moet je kopen Wolfenstein: ENEMY TERRITORY is gratis te downloaden.

jep, ik heb me port is geforward, ik heb net even gespeeld en had tot nu toe nergens last van. Alleen voordat ik de servers te zien krijg duurt dit wel 20-30 seconden. :?. Dit komt door de router maar of ik ze nou forward of niet.... dat maakt geen verschil. Maar ik kijk het even aan... :lol:

[quote:bded7cf3aa="Rimsic"]? Wolfenstein is gratis... te downloaden zonder cd key, en als die er wel was waar mag je die dan halen? :o En opnieuw installen had ik dus al gedaan :sealed:[/quote:bded7cf3aa] Die wordt opnieuw gegenereerd als je ET installeerd er staat een bestandje etkey in je etmain folder. Ja en ik weet wel dat ET gratis is.:kleenex: Maar er zijn heel wat servers die wat bestandjes willen uploaden zoals maprotaties, sound en skinpacks, maps een nieuwere versie etpro enz, dus als je downloaden up NO staat in het option menu zal die vaak zeggen dat je pk3 files mist.