Word 2011 spacing 'before' wordt niet onthouden

Ik heb een document in Word 2011 van bijna 300 pagina’s dat bijna klaar is, ik krijg alleen de witte ruimte voor elke titel niet goed. Volgens de richtlijnen moet het 2 in zijn, en dat heb ik dan ook ingesteld via ‘spacing before’ in de style voor de titel. Sommige titels staan mooi op 2 inch van de bovenkant van het papier, maar anderen vertikken het gewoon om dat te doen.

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Moet ik met margins aan de slag ipv stijlen om dit voor elkaar te krijgen?

Ik heb een beetje zitten proberen, en het klinkt alsof misschien het volgende vakje aangekruist staat:

Als er dan namelijk een hard pagina-einde onmiddellijk voor de kop staat, geldt dat als een extra alinea met dezelfde stijl, waardoor de witruimte wegvalt:

(Voor de duidelijkheid: in het voorbeeld hierboven heb ik 5 cm ruimte voor Kop 1 ingesteld, wat je bij de eerste kunt zien, terwijl het bij de tweede en derde wegvalt.)

Ik heb het wegens de tijdsdruk uiteindelijk opgelost met margins, maar bovenstaande lijkt me een goede mogelijkheid - ik ga zeker kijken of dat helpt, het zou iig een stuk makkelijker zijn dan de margin oplossing. Een andere mogelijkheid waarover ik las is dat in de style definitie je moet zorgen dat ‘automatisch update’ uitstaat. Dat ga ik ook nog uitproberen.