Word en opslaan

Ik heb een vraag over Office, specifiek Word.

Het valt mij ineens op, dat ik bij het bewaren van een document, geen submap meer kan kiezen.
Zo heb ik een map -documenten- maar kan ik vanuit Word niet kiezen welke onderliggende map ik wil hebben. Volgens mij kon ik dat “vroeger” wel. Weet iemand hoe dit zit?

naast het document-naam-veldt in het bewaar dialoog staat een knop met een pijltje. Als je op dit pijltje klikt zie je meer mogelijkheden. Het is slechte UI voor Apple.. erg vaag.

Dank voor je RE, maar ik zie geen knop met pijltjje.. Ik gebruik Word voor X. Jij ook?

doe appeltje save. dan zie je naast het typevlak een driehoekje staan daar meot je op klikken. Heb dit laatst ook ondekt! :P

(dit zijn je eerste berichten nou hopelijk kan ik je dan wel helpen :stuck_out_tongue: )

[quote:d405a9026f="iPod Jimmy"]doe appeltje save. dan zie je naast het typevlak een driehoekje staan daar meot je op klikken. Heb dit laatst ook ondekt! :P[/quote:d405a9026f]

zozo wat een ontdekking :wink:

Hoi Jimmy,

Nu begrijp ik het pas! Dank… heb dat per ongeluk vast een uitgevinkt en is het mij toen nooit meer opgevallen :slight_smile: Leuk dat je al zo jong fan bent trouwens :slight_smile: