Word: Nederlandse spellingcorrectie. Waar/hoe in te stellen?

M'n Word-spellingcorrectie staat standaard op Engels. Ik heb dat bij Tools/Language al gewijzigd in Dutch. Bij Spelling and gramar.../Options/Dictionaries/Language ook gewijzigd in Dutch.

Er vanuit gaande dat alles nu goed was ingesteld, gaf ik weer 't commando voor spellingcorrectie. Maar nee, Word blijft stug in 't Engels corrigeren…

Wie zegt mij, wat ik hier over 't hooft zie?

Groet,

Marco 8) :?

NL-spelling van Office X zit opgeborgen in: 'valuepack/Proofing Tools' Zet de inhoud van 'Dutch' in: MICROSOFT OFFICE X/SHARED APPLICATIONS/PROOFING TOOLS Log uit en weer in en spellingscontrole werkt. Suc6789[b:a7e341f7ad]X[/b:a7e341f7ad]

Dank je wel voor je antwoord. Het lukt me alleen niet om de Die 'valuepack/Proofing Tools' op m?n mac te vinden Moet ik kijken in bibliotheek, of systeem-bibliotheek? Of nog ergens anders?

De ‘MICROSOFT OFFICE X/SHARED APPLICATIONS/PROOFING TOOLS’ weet ik wel te vinden.

Groet,

Marco

ik heb alleen de engelse spelllingscontrole, kan iemand me de nederlandse bezorgen?

De nederlandse spellingscontrole staat in de valuepack op de installatie-cd van Office X, niet standaard op je harddisk.[/b]

Ik zou eigenlijk denken dat dat niet los te downloaden is. Maar... wie weet: Weet iemand waar ik die Nederlandse spellingscontrole t.b.v. Word kan downloaden?

Groet,

Marco

Oke, ik moet naar m'n installatieschijf dus. Ik sta er nu op. In 't mapje Nederlands, zit 'n mapje Utillities, met daarin, ik denk dat het een dmg is: Over 'firmware updates'. Die moet ik hebben?

Groet,

Marco

Steek je installatie disk in je mac, ga naar de map VALUe PAck ,klik daarop en klik op value pack installer. Dan krijg je een apart scherm en daarin selecteer je proffing tools. Wanneer je er op klikt klapt het open en kan je dutch selecteren. Klik dan op continue en installeer de dutch spellingcontrole. Wel nadien nog selecteren in je office prefs.

[quote:bca7805ddb="Marco Alkmaar"]Oke, ik moet naar m'n installatieschijf dus. Ik sta er nu op. In 't mapje Nederlands, zit 'n mapje Utillities, met daarin, ik denk dat het een dmg is: Over 'firmware updates'. Die moet ik hebben?

[/quote:bca7805ddb]
Gebruik je wel de installatieschijf van OfficeMacX?

Kan mapje ook mailen, is ±2,5 Mb.

Als je 'm daarna maar op de goede plaats weet te zetten

Zou je hem dan ook naar mij kunnen mailen? Of misschien kun je hem ergens online zetten. Ik ben hier ook al een tijdje naar op zoek.

Tja ik durf het bijna niet tev ragen, maar ik ben ook op zoek naar de spellingscontrole nederlands van ons zo geliefde microsoft product. :innocent:

Het staat niet op mijn harde schijf. :?

Kan iemand zo aardig zijn om mij in de richting te helpen? :innocent: :innocent:

Ik heb hem gisteren van zodiak gekregen, werkt echt geweldig. Misschien ff contact met hem opnemen? Zodiak, nogmaals bedankt! :D

Of misschien de officiele versie aankopen ipv met een piratenversie te werken .... :evil:

Je hebt helemaal gelijk digitalguru, maar het zou toch wel leuk zijn als iemand dit ergens op een iDisk zet of zo. 8) :innocent:

met de Office v.X CD in huis is die klus zo geklaard. :P