Word print alleen maar zwarte pagina's?

ik heb een word file met daarin een achtergrond plaatje, illustrator eps en daar overheen een tekstkader. Gisteren kon het geheel nog gewoon in kleur uitprinten en vandaag komen er alleen maar zwarte pagina's uit. De tekst is nog net te zien in het zwart maar er gaat dus iets op een of andere manier verkeerd, ik vermoed dat het ergens aan een instelling ligt maar ik kan niks vinden, heb alle voorkeuren al een paar keer doorlopen en printer opnieuw geinstalleerd etc.

frans

Kan je een ander document wel gewoon printen? Zo nee dan is er iets met je printer of de drivers. Zo ja, dan ligt het aan het dokument zelf en zal je daar in wat moeten rommelen. Laat de EPS eens weg of het tekstkader en kijk wat er uit komt.

op een andere computer met precies dezelfde printer en drivers kan het document gewoon wel worden geprint zonder problemen, vandaar het vermoeden dat het een instelling in Word ofzo zou moeten zijn.

of een probleem met je eigen printer of driver. daarom wil ik dus graag weten of je een ander dokument op je eigen word/printer/computer wel kan printen.

kan verder gewoon printen op mijn computer, alle programma's behalve word.

Aha dus je drivers en de printer zijn in orde, maar alleen Word dus niet!

Kan je vanuit Excel wel goed printen?
Zo nee: Dan zou ik proberen om office even te uninstallen en opnieuw te installeren.

Zo ja: kan je in Word wel een ander dokument printen? Zo nee: dan is Word opgefokt en zou ik proberen wordt te verwijderen en opnieuw te installen.

Zo ja: dan ligt het aan dus dokument zelf en zou ik het dokument weggooien of proberen alle onderdelen ujit het dokument te knippen / plakken naar een nieuw dokument en kijken of dat wel werkt.