Word Saved niet meer

Als ik :apple: + S doe bij word dan werkt dat niet! Dan maakt hij zo'n geluidje als je een verkeerde toetscombinatie indrukt ofzo. Hoe kan ik dit weer zo instellen?

Bvd Jim

Volgens mij saved een programma pas als er ook daadwerkelijk iets gewijzigd is in het document, dus het nodig is om te saven. Is dat bij jou zo?

Ik werk dan wel onder os 9,2 maar ik heb een tijdje ook problemen gehad met word. Wat toen hielp was het weggooien van de voorkeuren omdat hij dan alle instellingen terug zet.

ja maar ik heb er wel degelijk dingen in gedaan of zelfs een nieuw document. Hoe wis ik die?

weet je zeker dat je geen programmaatje hebt gebruikt die rommelt met toetsenbord commando's?

je word voorkeuren/preferences/plist vind je in >>

gebruiker >> bibliotheek >> preferences >> microsoft >> “com.microsoft.Word.prefs.plist”

[quote:6d2ed0559c="Strifer"]weet je zeker dat je geen programmaatje hebt gebruikt die rommelt met toetsenbord commando's?

gebruiker >> bibliotheek >> preferences >> microsoft >> “com.microsoft.Word.prefs.plist”[/quote:6d2ed0559c]

Welke programma’s doen dat dan??

weet ik niet uit mijn hoofd, maar er zijn programma's die ermee rommelen. haal die plist eerst eens weg.. probeer opnieuw te saven en als het werkt dan zijn het je prefs. werkt het nog steeds niet dan kun je je oude prefs weer terugplaatsen (niet weggooien dus in eerste instantie; alleen verplaatsen naar je desktop ofzo) en kun je de oorzaak elders zoeken.

misschien heb je zoiets als dit gebruikt?

http://www.macupdate.com/info.php/id/6466

kan de preferences niet vinden... en... Ik heb dat programma niet gebruikt!

Doe es een zoekopdracht (appeltje-F) naar 'word' of 'ms word', dan kom je wel terecht bij de plist of prefs.

[quote:ed32d567ae="Strifer"]weet je zeker dat je geen programmaatje hebt gebruikt die rommelt met toetsenbord commando's?

gebruiker >> bibliotheek >> preferences >> microsoft >> “com.microsoft.Word.prefs.plist”[/quote:ed32d567ae]

zie hierboven waar je dus je voorkeuren vind (oftewel… je preferences of je plist.)

[quote:0d2fc11e82="Geedee"]Doe es een zoekopdracht (appeltje-F) naar 'word' of 'ms word', dan kom je wel terecht bij de plist of prefs.[/quote:0d2fc11e82]

dankjewel maar kan je niet :apple: +spatie doen??

[quote:33052dca39="iPod Jimmy"][quote:33052dca39="Geedee"]Doe es een zoekopdracht (appeltje-F) naar 'word' of 'ms word', dan kom je wel terecht bij de plist of prefs.[/quote:33052dca39]

dankjewel maar kan je niet :apple: +spatie doen??[/quote:33052dca39]

zelfde idee, andere plaats en naam :slight_smile:

Merk nu dat hij het in Photoshop ook niet doet ik weet het niet meer :S

heb je nog wel ruimte op je disk? en mag je wel op de betreffende plaats bewaren (misschien heeft ze account juist op de plaats waar je wil opslaan geen rechten om te schrijven?