Word Testdrive $%^&#!!

Ik heb net de demoversie van microsoft word gedownload. Dit ging al niet zo vlot met een 56k modem maar ik moest hem echt ff hebben.

Nu instaleer ik hem (succesvol) maar als je progje opent krijg je de melding dat deze demoversie ‘expired’ is.
Lekker is dat, daar zit ik nou 2 uur op te wachten.

Nu lees ik in de readme dit:

1. It will expire on January 1, 2002.
  2. This is a pre-release version of Word X (Beta code).
  3. Not all Word X features are working.
  4. Microsoft does NOT offer technical support for this version.
  5. This version is not recommended for production work.

2002!!?, haal het verdomme van het web af of meld het ff voor ik ga downloaden stelletje kutviolen.

Moest ik ff kwijt voordat ik het op mijn muis afreageer. :evil:

Wat vreemd, waar heb je de demo vandaan? Heb je alleen de Word-versie gedownload? Office doet het zeker weten wel! Gaat om 119 MB!

Ah, ik zie het al. Bij Macupdate.com staat ook een review, waarin iemand meldt dat Word inderdaad niet werkt, omdat het om een preview gaat… En ik heb het even snel gedownload en zie inderdaad dat het wel een erg oude versie is…

Heb je persé Word nodig? Er zijn aardig wat alternatieven. Mocht je persé Word willen proberen, ga dan voor de Office-versie, die werkt, maar het duurt wel even voordat je die binnen hebt… :smiley:

Bedankt jeepee maar het is al te laat om het vandaag nog te doen. Ik had achteraf beter die 110mb versie kunnen dloaden, ik dacht dan bespaar ik wat tijd als ik alleen voor Word ga. Thuis heb ik heel office x maar die vergeet ik iedere keer te instaleren op de iBook.

('k Heb 'm even verplaatst naar "Software".)

Is het niet zo dat je ooit eerder al een keer een “Test Drive” versie van Office gebruikt heb?

Ik heb wel een Krack gezien voor die preview versie! En die is maar 56kb! Verder weet ik niet of die werkt.

[quote:22a2522b92="olbo"]Ik heb wel een Krack gezien voor die preview versie! En die is maar 56kb! Verder weet ik niet of die werkt.[/quote:22a2522b92]

Ahum… kuch kuch :sealed: :wink:

Een Krack wil niet zeggen dat hij dan helemaal werkt! Misschien zorgt het er gewoon ervoor dat hij weer zijn preview periode reset! Ik heb het niet geprobeerd...

[quote:44032f3fd0="olbo"]Een Krack wil niet zeggen dat hij dan helemaal werkt! Misschien zorgt het er gewoon ervoor dat hij weer zijn preview periode reset! Ik heb het niet geprobeerd...[/quote:44032f3fd0]

In het geval van Microsoft software kunnen we het dan misschien beter een “bugfix” noemen… :? :slight_smile:

Bij mircosnot hebben ze wel wat beters te doen! Weet je wel niet hoeveel geld daar binnen komt? Moet ook geteld worden. :P

[quote:06c3586e6d="olbo"]Bij mircosnot hebben ze wel wat beters te doen! Weet je wel niet hoeveel geld daar binnen komt? Moet ook geteld worden. :P[/quote:06c3586e6d] mja..