Wordpress theme taal [opgelost]

Op verzoek van een Duitse vriendin ben ik een reisblog aan het bouwen in Wordpress. Ik heb een mooi theme gevonden van WooThemes. De vertaling naar het Duits zit erbij als .mo en .po bestand in de 'lang' map. Het hele admin gedeelte van Wordpress is ook Duits en werkt prima.

Het lukt me alleen met geen mogelijkheid om de frontside in het Duits te krijgen. Enkele onderdelen (tooltips bij mouseover) zijn wel goed en uiteraard de tekst onderdelen die in de admin kunnen worden verandert, maar 95% is nog steeds Engels. Ik heb in wp-config.php ook de taal ingesteld zo hoe het hoort.

Dit is de site waar het om gaat: www.chris-tina.co.cc

Wie heeft hier ervaring mee? Met Google ben ik niet verder gekomen. Ik vermoed dat het probleem ergens in een detail zit maar ik heb niet zo heel veel ervaring met Wordpress. Suggesties worden zeer gewaardeerd!

Die teksten als 'my writings', 'myphotos' etc zijn gewoon afbeeldingen. Waarschijnlijk heb je een PSD meegekregen met het thema, dus die kan je daarmee wijzigen.

En andere zaken als 'read more' en 'view archives' zijn teksten die in het thema verwerkt zijn. Dan moet je in de files van het thema deze teksten opzoeken en veranderen.

Als je geen verstand hebt van HTML, zou ik zeggen: blijf ervan af.

Oh, ik heb wel wat verstand van HTML, geen probleem. En ik snap ook wel dat myphotos en dergelijke titels afbeeldingen zijn, die zal ik idd met Photoshop veranderen.

Ik vind het alleen wat eigenaardig dat bijv. 'View Archives' niet vertaald wordt door het .mo en .po bestand terwijl het daar wel in staat. Dat geld ook voor 'Edit' en 'No Comments' en 'search' etc.

Wordpress "pakt" die taal bestanden om een mij onbekende reden niet... Dat is toch de hele zin van die taal bestanden, dat je niet in de theme bestanden hoeft te prutsen?

Heb je al geprobeerd alle overige taalbestanden (in ieder geval de Engelse) te verwijderen?