Wordpress toont witte pagina

Bij installatie van wordpress krijg ik een witte pagina te zien na dat ik de wordpress folder in mijn public html heb geplaatst?!

Hoe kan dit wat doe ik fout alle gegevens zijn juist ingevult?

misschien wisselen van map. Alles een map hoger zetten.

Het wil niet lukken ik ben al 4 uren bezig met dit stomme probleem het zal vast iets kleins zijn want 5 uurtjes geleden werkte alles nog. Ik heb al meerdere malen geprobeert de sever leeg gehaald en opnieuw begonnen maar ik krijg telkens die witte pagina .

Kreeg je nadat je wp-admin/install.php hebt gedraaid de melding dat het admin-account succesvol is aangemaakt?

Ja alles werkte al ik kon in de backoffice etc. ik heb denk wat verkeerd gedaan op de server maar zoveel kennis van dat heb ik niet. Ik denk dat ik met de mappen heb lopen rotsooien maar ik weet echt niet hoe ik dat ooit goed kan krijgen met mijn kennis.

Misschien alles opnieuw instellen. Van begin af aan. Dus niet op de server dingen verplaatsen. Maar alleen vanuit voorkeuren in wordpress login scherm.

Ja maar daar kom ik niet in... ik krijg een wit scherm

Heb je de WordPress-bestanden geupload in de map 'wordpress'? Zo ja, dan moet het er zo uitzien:

www.site.com/wordpress (de map met alle PHP-files en wp-mappen)
www.site.com/index.php (deze index.php staat normaal in de map wordpress, verplaats deze naar de root)

Open vervolgens index.php (die nu in de root staat) en zet daar de juiste verwijzing in naar de WordPress-map door

[code:1:25ae484baf]<?php require(’./wp-blog-header.php’); ?>[/code:1:25ae484baf]
te veranderen in

[code:1:25ae484baf]<?php require(’./wordpress/wp-blog-header.php’); ?>[/code:1:25ae484baf]

Vergeet niet in Options -> General de juiste verwijzingen te plaatsen.

Mijn dank is groot , het is opgelost!