works installeren in osx - hoe krijg ik works terug ??

Hallo,

Heb gisteren een nieuwe schijf in cube gestopt, gepartitioneerd, osx jaguar geïnstalleerd op osx-partitie en heb vanop G4Cube herstelcd, os9 geïnstalleerd op os9-partitie (1.5GB).

Het rare was : nadat os9.1 opstarte wilde ik in apple works een document lezen en ik kreeg de melding dat dit niet geïnstalleerd was. Daarna os9.2.1 updater laten lopen, en merkte dat ik maar nèt genoeg schijfruimte zou hebben (12mb over)?? Ik stond er niet bij stil en heb dan maar vanuit de map 'applicaties' mappen (waaronder : acrobat reader 4 èn apple works 6!) naar de prullemand gestuurd èn prullemand geleegd, resultaat :enkele honderden mb over.

Nu wou ik op mijn osx-partitie mijn apple works installeren maar ik kan nergens een installer vinden op de installatiecd, nochthans toen ik de cube voor de eerste keer opstartte en dezelfde installatiecd had laten lopen, had ik wel works 6??

Waar zou dit staan, en als ik de installer al vind, zou dit onder osx kunnen installeren of onder os9 en dan later map verplaatsen naar osx-partitie??

Dank voor ieder beetje uitleg
davedive

Appleworks 6 staat in de map programma's of applications op de installatie cd of de programmatuur CD. Je moet installeren in 9 en updaten naar 6.2.4. Dan werkt het ook in OS X

Groeten,

Jorg

Als je te weinig ruimte hebt op je 9-partitie, kun je AppleWorks voor 9 ook op de X-partitie installeren. :) En daarna updaten naar 6.2.4.... :D