Workshop ColorManagement voor macosx.nl leden...

't zat er natuurlijk een keer aan te komen...

[quote:4c1a5a9bb7=“Appleholic”]Erik, Zou het niet leuk zijn om speciaal voor de MacOSX-leden een soort van workshop te organiseren?[/quote:4c1a5a9bb7]

Absoluut! Als er voldoende interesse is, wil ik dat met plezier verzorgen!

Dus een simpele vraag aan een ieder:
Vul even de Poll in, dan weten wie er wil komen…

Kleur, ColorManagement, Photoshop CMS, noem maar op…

Verdere details over onderwerpen, datum, niveau, lokatie etc. komt later wel. Mocht je specifieke wensen hebben, gooi ze hier maar neer…

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Erik Koldenhof

Lijkt me een prima plan, heb je een keer in de Rai gehoord en was buitengewoon leerzaam, maar belangrijker; toegankelijk, dus doen...

Peter, Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp. Een 'opdrachtenlijntje'?

Erik

No worries Peter,

Nee, ik wil de mensen echt ergens naar toe halen voor een kleurrijk verhaal. Vooralsnog ben ik eerst geinteresseerd hoeveel mensen er willen komen.

Middels de ideeen wil een programma afgestemd op de toehoorders in elkaar zetten.

Erik

ik ben er van overtuigd dat jij er iets :P meer van af weet dan ik, dus als de tijd en datum mij schikt kom ik absoluut!

Het idee van Peter O om dit op internet te doen spreekt mij ook erg aan. Een stukje naslagwerk in het nederlands op het net kan geen kwaad. Zeker als dit naslagwerk wordt gemaakt door een ColorSync goeroe en wordt versterkt met de kennis en ervaringen van de forumleden.

Ik ben ook van de partij !

Erik, ik juich je initiatief van harte toe!! Ik ben het ook met je eens dat een fysiek samenzijn de voorkeur heeft boven een 'digitale workshop'. Als organisator van de 'Photoshop-cursus' die het afgelopen jaar door Nederland is getrokken, weet ik echter dat er dan behoorlijk wat organisatie bij komt kijken wil je zoiets goed opzetten!

Ik zal zeker van de partij zijn!

Succes!!

Mwoa. ik denk niet dat het 'te' strak moet worden. Het zou een leuke middag kunnen zijn met veel informatie en kennis, met als afsluiting een hapje en drankje a la Vondelpark.

Niet echt. Ik wil bedrijfsruimte en wat printers & Macjes ter beschikking stellen. OK, & koffie dan.

[quote:9699730860="Applemoes"]...heb je een keer in de Rai gehoord ...[/quote:9699730860]

Hey Applemoes, was dat tijdens ZilverToSilicon of bij Apple in het ‘theater’?

Erik

Zilver to Silicon......,leerzaam alleen het Apple verhaal rammelde toen, het bekende kloksnelheid is niet belangrijk....

Ik denk dat er genoeg animo is voor een seminar? Ik ben er zeker bij! How about Amsterdam of Utrecht, iig in de randstad. De datum laat ik aan jullie over ;)

Liever A'dam :lol: Iets centraler... (voor mij dan)

Leuk idee Erik :D

GateKeeper en ik hebben vorig jaar ook een cursus gemaakt. Dat ging alleen over Photoshop. Inmiddels is het al een thread uit de oude doos: Photoshop-cursus voor MacOSX.nl leden!. Ik heb de cursus toen grotendeels gegeven. Maar CMS is (nog steeds :roll: ) een beetje een zwart gat voor me.

Erik, je kan me mailen als je eens wilt bomen over een cursus of zo. Gatekeeper heeft het logistieke gedeelte op zich genomen. Dit bleek op z’n minst net zo zwaar te zijn als het lesgeven zelf. Wellicht heb je zelf genoeg ervaring met het regelen van seminars e.d. maar je weet maar nooit. Het aanbod staat…

Ow, ik zie nu dat Gatekeeper ook al had gepost. Anyway. Leuk initiatief. Ik wil er graag bij zijn. Voorkeur voor de locatie is Amsterdam want daar woon ik…

Hey mensen,

Alvast bedankt voor het aanbod om met de organisatie te helpen!

Ik wil eerst graag een beeld krijgen van het aantal deelnemers en waar we het precies over gaan hebben.

Op basis daarvan moeten we op zoek gaan naar een geschikte lokatie ('Holic alvast bedankt voor het aanbod!).

Dan een datum prikken en deelnemerslijst aanmaken en GO!

Ik bulk van het materiaal om de workshop te verzorgen dus dat is geen probleem.

Later,

Erik

Leuk dat je zo enthousiast bent, Erik :D

Erik,

Kun je voor de lokatie ook rekening houden met eventuele Vlaamse MacOSX.nl leden? Als de datum niet tussen 20 september en 12 oktober ligt zal ik misschien nog aanwezig zijn ook! Tussen die twee data zit ik in Peru. :slight_smile:

Moet ik natuurlijk wel het forum in het oog houden…

Ringo

Vooralsnog loopt de info-stroom aardig.

We moeten nu zo langzamerhand maar 's kijken of we een geschikte (liefst centrale) lokatie kunnen vinden…

Voorlopige aangeboden opties:

• Appleholic, regio Den Haag

Iemand anders nog met ‘voldoende’ ruimte en mogelijkheden?

Erik

Regio Den Haag zou prachtig zijn! Voor mij mag je het zo houden. :-)

Ringo