World of Warcraft Add-ons

Ik maak persoonlijk gebruik van een hele berg add-ons voor world of warcrat die mij het leven makkelijker maken en die mijn interface bijvoorbeeld mooier maken.

Heb jij nog een leuke, mooie of handige add-on om te delen??

Ik begin met een inkoppertje: Titan (of FuBar voor het andere kamp)

Gatherer

Bartender

Metamap

skinner, onebag, eCastingBar, Auctioneer, gMail, Itemrack, MonkeyQuest, Nurfed, Autoprofit

DamageMeters is fijn om te zien of iedereen zijn class een beetje aardig speelt.

Quickloot, KTMthreath meter

En waar kun je deze add-ons downloaden??

wowecon --> dan kun je de waarde van iets zien, update elke keer met AH xPerl --> Als je warcraft 3 hebt gespeeld, met die 3D frames, dat is dit ook !!! echt zo mooi titan --> allerlei handige info in een balk aan de boven- en/of onderkant atlas --> de mappen van de flight paths, dungeons, raids enzovoort

gewon bij google zoeken…

[quote:6f88f648f6="fabiankroezen"]En waar kun je deze add-ons downloaden??[/quote:6f88f648f6]

http://www.curse-gaming.com

Zeer fijn proggie is Cosmos... werkt ook voor Mac en heeft veel addons...

check www.cosmosui.org

[quote:caa228e58a="RPGboy"]xPerl --> Als je warcraft 3 hebt gespeeld, met die 3D frames, dat is dit ook !!! echt zo mooi[/quote:caa228e58a]

ik heb wc3 gespeeld maar begrijp niet helemaal wat je bedoeld, kan ook niet echt een goeie screenshot vinden op het net, het is me nooit duidelijk welke nu xperls is dus …

ik werk met addon comp. van allduece en nog wat xtra’s

onebag/onebank -> koppelt al je bags aan elkaar zodat je maar 1 grote bag hebt. zelfde met bank

auctioneer -> waardeviewer/kijkt of het goedkoop ingekocht kan worden om goed met winst te kunnen verkopen

cartografer → heel handig… lvl aanduiding area/land altijd ontdekt/ aanduiding questgivers/mailbox/vendors/instance

MobInfo2 → laat zien wat een mob heeft gedropt hoevaak je hem hebt gekilld hoeveel mana en life dmg enz…

onebag/onebank -> koppelt al je bags aan elkaar zodat je maar 1 grote bag hebt. zelfde met bank

auctioneer -> waardeviewer/kijkt of het goedkoop ingekocht kan worden om goed met winst te kunnen verkopen

cartografer → heel handig… lvl aanduiding area/land altijd ontdekt/ aanduiding questgivers/mailbox/vendors/instance

MobInfo2 → laat zien wat een mob heeft gedropt hoevaak je hem hebt gekilld hoeveel mana en life dmg enz…

waar kun je cartografer en mobinfo 2 downloaden? kom op allemaal sies met een of andere verwegistaanse taal, ik snap er niks van :p kun je even de site geven?