World of warcraft grafisch

Ik speel nu een tijdje wow op mijn imac G5 2ghz 1gb intern geheugen (nieuwste versie). Met de hoogste grafische intellingen zitten er lichte haperingen in het spel. Het loopt net niet soepel. Is dit normaal of niet?

De beperking zal wel in je grafische kaart zitten.

hoeveel geheugen heb je in je imac zitten? dat moet in ieder geval 1gieg zijn, 512 is te weinig.

en waar heb je die lag precies? in Ironforge Auctionhouse heeft iedereen lag namelijk.

op welk realm zit je?

Kan ook aan je internet verbinding liggen, sinds wij van een 1024kb verbindingkje naar 2mbit zijn gegaan speelt het hier ook stukken beter.

[quote:56e5aa0bb6="Ciao"]Ik speel nu een tijdje wow op mijn imac G5 2ghz 1gb intern geheugen (nieuwste versie). Met de hoogste grafische intellingen zitten er lichte haperingen in het spel. Het loopt net niet soepel. Is dit normaal of niet?[/quote:56e5aa0bb6]

Ik vind je wel een mierrenneuker als je alles op hoogst zet en dan geen lichte happeringen wilt. Zet het dan ietsje pietsje lager. En idd, denk ik ook dat het je 3D kaart zal zijn als bottleneck.

in een imac zit nu niet echt een game kaart dus dat je al zo verkomt dat je hem met de hoogste instelingen haperingen krijgt vind ik niet gek. ik zou ze iets lagerzetten.

licht aan de grote werelden, als je met je poppetje draaid moet ie dat laden... tenminste dat is bij mij

en haperen in steden of in raids is normaal. Dat verhelp je niet met een snellere pc, dat is voor een groot gedeelte een beperking van de server.

en zet de optie “full screen glow effect” uit, dat scheelt een hoop en zie je toch niet, ik niet iig.

[quote:8f95993572="Ciao"]Ik speel nu een tijdje wow op mijn imac G5 2ghz 1gb intern geheugen (nieuwste versie). Met de hoogste grafische intellingen zitten er lichte haperingen in het spel. Het loopt net niet soepel. Is dit normaal of niet?[/quote:8f95993572]

Je kan natuurlijk een Power Mac 2 X 2,7 Ghz nemen, met 8 GB RAM en een Radeon X850. En een Gigabit Ethernet verbinding die - effectief - enkele tientallen mbps down- en upload. Dan zullen die haperingen weg zijn.

Ook een goed plan, koop een CRT-scherm, dat heeft minder haperingen. Vermijd adapters en USB-hubs, die komen de snelheid niet ten goede.

Koop een PC :P.

Da's dan weer een zielige reply