Rechts klikken met mijn mac muis in world of warcraft is een absolute ramp. Heeft er hier nog iemand ervaring mee en eventueel een oplossing? In gewone werkomgeving is het rechtsklikken met de mac muis (wireless trouwens) ook niet ideaal maar nog niet problematisch.
mighty mouse? Je moet de linker muisknop loslaten (lees: niet aanraken) en dan rechtermuisknop in drukken.
Dat weet ik (sinds een tijdje). Zo heb ik het probleem in de gewone werkomgeving zo goed als honderd procent onder controle gekregen. Want in het begin lukte me dat ook niet zo goed maar dankzij een tip hier lukt dat dus wel bijna perfect (ideaal is het toch niet, of misschien moet het nog wat wennen). In WoW echter weigert dat knopje echter consequent dienst. Erg vervelend, dat snap je wel. Ik kan mij niet voorstellen dat het iets hardwarematig is want dan zou die rechterknop toch nooit werken (en niet alleen niet werken in Wow, als je begrijpt wat ik bedoel) of zie ik dit verkeerd?
Om eerlijk te zijn zuigt een Mighty Mouse stiereballen als je ermee wilt gamen. Heb zelf voor het gamen gewoon een goede Logitech gekocht.
ik ook, de mighty mouse is helemaal niet zo mighty in mijn mening. Heb weer gewoon een 6 knops logitech muis (handig voor Expose, Dashboard, etc) bij spelletjes kun je t ook ergens aan koppelen.
Iemand nog een mighty mouse kopen? 8)
Nee thx, anders was ik hem ff komen halen ;)