World of Warcraft op de nieuwe iBook?

Hallo Iedereen,

Mijn vraag was of World of Warcraft goed draait op de nieuwe iBook. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Cheers! :apple:

mijn jongste zoon doet niet anders....

Overigens sorry voor het posten in het verkeerde forum :|

WoW draait redelijk op een Mac Mini met 512mb, dus op zo'n iBook moet het wel lukken

Ik draai het op een PowerBook. Het draait op zich goed, maar wanneer het spel te veel en te snel moet inladen wil het nog wel eens haperen. In Ironforge (grote stad met veel spelers) lag ik zo erg dat ik er liever niet heen ga.

[quote:a769ef6c3f="Kyokushinkai"]Ik draai het op een PowerBook. Het draait op zich goed, maar wanneer het spel te veel en te snel moet inladen wil het nog wel eens haperen. In Ironforge (grote stad met veel spelers) lag ik zo erg dat ik er liever niet heen ga.[/quote:a769ef6c3f]

Dat zal dan ook eerder aan de verbinding liggen dan de prestatie van jou PB. Ik bedoel gewoon te vragen of de 32 MB videogeheugen wel voldoende zou zijn voor het spelen van het spel. Maar bedankt voor het zo spoedig antwoorden!

Ik denk niet dat het aan de verbinding ligt. We hebben hier een aardig snelle ADSL verbinding en ik heb meestal een latency onder de 100.

Verwacht er alleen niet teveel van, ik heb het eens getest op de iMac G4 van mn pa en daar haperde het zelfs nog op 640x480.

Ik heb zelf een 1.5GHz PBG4, 512MB RAM & een nVidia FX5200 met 64 MB geheugen. Als je de settings laag instelt is het bij mij 'buiten' goed te spelen, maar zodra je Ironforge/Ogrimmar ingaat wordt ie toch echt te traag. Dit is waarschijnlijk een gevolg van de GPU/RAM. De 5200 is eigenlijk nét een stapje te traag, en 512/1024 maakt _veel_ verschil in IF/OM. Dit verschil is ook duidelijk merkbaar bij PC gebruikers.

De 9550 is trouwens wel een stapje sneller dan de 5200, dus dat scheelt al. :slight_smile: