world of warcraft systeemeisen

Ik heb zojuist world of warcraft gekocht (enorm goede aanbieding: 40 procent korting op nieuw spel) en ik vraag me af of het verstandig is om het intern geheugen van mijn imac G5 2GHZ nieuwe versie van 512 MB naar bvb 1GB op te graden. Ik heb namelijk een beetje vervelende ervaringen met the sims 2. Een vriend van mij heeft hetzelfde spel, zelfde computer, alleen een groter intern geheugen en bij hem draait het spel perfect. Krijg je dit gezeur ook bij WoW of is mijn intern geheugen goed genoeg?

Ciao

met 512 mb zal het soepel lopen hoor, maar met 1 gb nog beter

Ik heb een Mac Mini met 512mb geheugen het WoW loopt wel lekker.

is wow niet voor 64mb vram?

Ik draai het hier acceptabel op een iMac G5 met 5200 FX kaart. (de oude versie dus). Wel 1 gig geheugen. Ik merkte zelf trouwens een enorm verschil tussen 512MB en 1GB. Zeker doen, veel kost het niet als je bij een Apple store of computer zaak een reepje geheugen haalt.

[quote:7892975ef4="muffin."]Ik heb een Mac Mini met 512mb geheugen het WoW loopt wel lekker.[/quote:7892975ef4]

No way dat het draait op die mini. Ik heb een iBook 1,33 ghz met 1,25 gieg ram en het draait niet goed.

:? En jij heb er natuurlijk wel verstand van? Hoe kan je dat nou zo zeggen?? Ik wel ook wel eens apps gedraaid op een machine waar het officieel niet op kon. Misschien draai jij wel teveel apps tegelijk. Logies dat het bij jou voor geen meter draait! (Heb ff via sateliet ingelogd op je iBook, vandaar) :P :?

WOW is wel degelijk het enige dat openstaat hoor als ik het speel. En ja, in de grote open omgevingen met alle instellingen op het laagste draait het wel, maar als je dan in een stadje of bvb mulgore komt, dan heb je 5 fps ofzo, dus totaal geen soepele framerate.