World of Warcraft vraag

Ik zit er al een tijdje aan te denken om World of Warcraft te gaan bestellen. Maar ook bij mij is het maandelijkse bedrag het struikelblok.

Stel dat je aardig opweg bent met je gekozen karakter en je gaat er een paar maandjes tussenuit. Wordt je karakter dan na bepaalde tijd gewist of blijft deze voor altijd bestaan zodat je op elk gewenste moment je game weer op kan pikken wanneer je weer begint met betalen?

Post je vraag op www.worldofwarcraft.com Daar zijn vast en zeker mensen die dat weten. Succes

EbNL (hord: eb alliance: shadeoflight)

zoon van Boekeloo

Ik heb eens 2 weken niet gespeeld en m'n character bestaat nog steeds. :). Het zou dus geen probleem mogen zijn. Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurt als je bvb een jaar niet speelt.

Je moet inderdaad regelmatig spelen, dat wil zeggen, je account kan verwijderd worden na een x aantal maanden van inactiviteit. Hoeveel dat is weet ik niet meer precies, maar minimaal is dat 2.

Ik ga morgen m'n eerste Apple (Powerbook) ophalen en heb World of Warcraft inmiddels ook op het oog. Op de Site van Apple HCTR zie ik alleen 3 versies:

• World of Warcraft
  • Warcraft III
  • Warcraft III Battlechest

Ik heb werkelijk geen idee wat het verschil is en welke versie ik nu dus moet bestellen. KAn iemand mij dit vertellen?

[quote:c7b27a2450="Lifelogger"]Ik ga morgen m'n eerste Apple (Powerbook) ophalen en heb World of Warcraft inmiddels ook op het oog. Op de Site van Apple HCTR zie ik alleen 3 versies:

• World of Warcraft
  • Warcraft III
  • Warcraft III Battlechest

Ik heb werkelijk geen idee wat het verschil is en welke versie ik nu dus moet bestellen. KAn iemand mij dit vertellen?[/quote:c7b27a2450]

Je geeft zelf het antwoord al… World Of Warcraft dus :slight_smile:

als je op de site van de makers (www.blizzard.com) kijkt zie je dat meteen.

Warcraft III is een RTS spel van een paar jaar terug.
World of Warcraft is een MMORPG, die jij bedoelt.

Als je niet weet wat een RTS of een MMORPG is kan je dat heel snel op www.google.com opzoeken. :wink:

MMORPG weet ik wel. RTS zegt me even niets op dit moment. Zal daarvoor in google moeten kijken. :-)

@sigterm: Ok dank je. Dan weet ik wat ik moet hebben. :slight_smile: Heb veel over het spel gehoord en veel screenshots gezien. Ben erg benieuwd…

mmorpg - massive multiplayer online role playing game

RTS - real time strategy (zoiets als age of empires en die meuk)

[quote:841916556f="YoYelloW"]mmorpg - massive multiplayer online role playing game

RTS - real time strategy (zoiets als age of empires en die meuk)[/quote:841916556f]

aaah ok. Heb daar wel eens over gehoord ja en voorbij zien komen, maar niet door dat het dat was… :slight_smile: Zit niet zo in de game wereld. :slight_smile:

Accounts worden (voorlopig) nooit gedelete. Kan natuurlijk nog veranderen maar zoals de policy nu is, kun je gerust een half jaar offline blijven zonder dat er iets aan je account verandert.

Ik ken een aantal mensen die hun character hadden weggegooid, dus keihard "delete". Maar ze kwamen er achter dat ze ze toch wel terug wilden. En zelfs dat was geen probleem... Gewoon even een ingame mailtje naar Blizzard, of de zogenaamde "game masters", en het was geregeld.

Maar goed, dit ging om een character, en niet een account…