worst case scenario bij jailbreak 1.1.2

Wat is het ergste dat kan gebeuren mocht ik mijn 1.1.2 (legaal sim unlocked) uit de doos iPhone jailbreaken?

Zou het kunnen dat het een iBrick word? Is er daar een oplossing voor?
Kan ik na een succesvolle jailbreak gewoon restoren via iTunes om terug naar de uit de doos status te gaan ?

ja

kan allemaal
en als je er mee wilt kunnen bellen zit er niks ander sop dat steath sim te bestellen
de meest eenvoudige manier om je iphone te laten werken zonder dat je bang hoeft te zijn dat je je iphone niet kan upgraden.

je hackt niet maar je fopt de iphone. die denkt al die tijd nog dat de AT&T kaart er in zit

daar kan voor jou wel een probleem komen denk ik.
ik weet niet of ze bij stealth sim rekening (kunnen) houden met een franse sim lock free iphone want de provider is niet bekend.

http://www.stealthsim.com/

nadeel is dat ze niet goedkoop zijn met hun product.

ik heb helemaal geen stealth sim of turbosim nodig, want mijn iPhone is legaal sim unlocked!

Ik kan er nu reeds mijn proximus sim kaart insteken en bellen naar contacten uit mijn lijst, het probleem stelt zich dat voor de legaal unlockte phones net zoals bij die die illegaal unlocked zijn er een bug in de standaard firmware zit die de opmaak van een telefoonnummer niet kan vinden.

Om dus te kunnen bellen en sms’en met mijn iPhone nu volstaat simpelweg een jailbreak en iWorld te installeren.

Het probleem is dat ik bang ben dat er iets zou mislopen en dat ik mijn iPhone van 750EUR niet meer kan reanimeren.

Ook stel ik mij de vraag wat dit zou opleveren met een eventuele upgrade naar firmware 1.1.3

Het kan zijn dat ik een en ander niet meer volg, maar waar zijn de iPhones E750????

in frankrijk kost de iphone 650€ en voor 100€ kan je deze laten unlocken .. klein optelsommetje brengt ons bij de 750€ you see?

cheers! en ik ga nu ne keer slapen se …

Op die manier. Even niet gevolgd dus. Bedankt.