WoW - guild

Ik wil een nieuwe guild opstarten met alle macosx'ers,als er tenminste genoeg mensen willen meedoen als jullie willen zeg me dan eventueel op welke server je het liefst wilt spelen en welke kant Horde / Alliance let them come... :)

Eh.. wat is het voor iets ? wat moet ik downloaden of hebben ? Ben altijd wel in voor iets nieuws.

wow = world of warcraft natuurlijk :slight_smile: dom dom…
Heb het helaas niet :frowning:

WoW = World of warcraft,is een spel,ik ben van plan om een guild te starten een groep dus waarin alle macosx members kunnen joinen...zo kunnen we samen spelen

Ik zit momenteel in 'De Vliegende Hollanders".

Bronzebeard
The Horde
Hogo, Tauren warrior

Daarin zitten alleen Nederlands/Vlaams sprekende mensen. Super gezellig :slight_smile:

Ik zit ook op bronzebeard, met een gloed nieuwe tauren shaman :)

Ik speel op Bloodscalp

Horde
nick: Orgrimmar

De bedoeling is om een nieuwe guild te starten op een andere server he met alle macosx members die mee willen doen

Ik zit op Skullcrusher nick: Xurukk Guild: TheDutchHorde (nederlandstalige guild dus)

Denk niet dat er genoeg wow’ende macosx’ers zijn om een guild op te starten. De meeste nederlandstalige guilds zijn al zo klein…

@Rudder: Noem maar een server, ben net weer opnieuw begonnen met character van de Horde dus nog een keer beginnen is geen probleem.

Eigenlijk zou je het op een server moeten spelen waar iemand al een lvl 60 char heeft, minstens 1 of 2 lvl 60's in iedergeval als backup. Vooral als je op een pvp server gaat spelen dan is het wel handig :)

Ik zit zelf op Hellscream bij "The Kin". Ben daar een officer en zal dus niet meer zo snel overstappen.

Wel een leuk initiatief!

[quote:3d81ca4f78="malebolgia"]De meeste nederlandstalige guilds zijn al zo klein..[/quote:3d81ca4f78] Wat noem je klein? Ik ken een paar nederlandse guilds en die hebben meer dan 200 leden.

Overigens heb ik al een aantal characters waar ik mee bezig ben en ik ben (nog) niet van plan om er nog een te starten.

ik zit op Dentarg alliance faction, en ik was idd van plan om een MAC-guild op te richten. Alleen mac-wowers joinen :)

als je mee wilt doen, laat maar weten. Ik vraag me alleen af hoeveel wowers op Dentarg mac gebruiken…

We kunnen beter gewoon in een nieuwe PVP server beginnen, die is aanbevolen door Blizzard. Want anders sta je bijna elke avond in de queue, :) Maar wat gaan we spelen? Alliance/Horde? :D Ik ben er voor in :D

Beetje Offtopic, maar wat houd het nu precies in als je met inloggen voor een andere realm kiest?? Betekent dit dat je een nieuw character kan / moet maken? Kom je in een totaal andere omgeving (nieuwe q's e.d.)?

[quote:c0c1e40a6e="inod3"]Beetje Offtopic, maar wat houd het nu precies in als je met inloggen voor een andere realm kiest?? Betekent dit dat je een nieuw character kan / moet maken? Kom je in een totaal andere omgeving (nieuwe q's e.d.)?[/quote:c0c1e40a6e]

Nee geen nieuwe omgeving etc. en quests
gewoon een andere realm, waar je een nieuwe char kan aanmaken voor de rest is hetzelfde :slight_smile:

[quote:16233418d7="inod3"]Beetje Offtopic, maar wat houd het nu precies in als je met inloggen voor een andere realm kiest?? Betekent dit dat je een nieuw character kan / moet maken? Kom je in een totaal andere omgeving (nieuwe q's e.d.)?[/quote:16233418d7]

Een realm moet je zien als een andere server… Iedere groep servers heeft bepaalde eigenschappen wat betreft PvP en taal (als ik het goed heb).

Elke realm is een apparte server, omdat een server maar een X-aantal spelers aan kan. Wanneer je een character op een server maakt kun je niet naar een andere server. Als een van je vrienden dus op een andere server zit moet je daar een nieuwe character aanmaken, of er moet toevallig een verhuizing zijn van en naar die specifieke servers. Dit doet Blizzard zo nu en dan omdat sommige servers overvol raken.

Aha, duidelijkheid :-)

Dus als ik nu PvP wil doen op een PvP server, dan moet ik eerst een nieuwe char maken en met die char op een PvP inloggen.
Bronzebeard, waar ik momenteel op zit is een ‘normal’ server. Als ik hier PvP wil doen moet ik dat even aanzetten met: /pvp ?
Verder speelt het hetzelfde?

[quote:9ad74eecff="inod3"]Aha, duidelijkheid :-)

Dus als ik nu PvP wil doen op een PvP server, dan moet ik eerst een nieuwe char maken en met die char op een PvP inloggen.
[/quote:9ad74eecff]
Dat klopt :slight_smile:

[quote:9ad74eecff=“inod3”]
Bronzebeard, waar ik momenteel op zit is een ‘normal’ server. Als ik hier PvP wil doen moet ik dat even aanzetten met: /pvp ?
Verder speelt het hetzelfde?[/quote:9ad74eecff]

Ja als je PVP wilt doen typ je /pvp dan staat die aan, doe je dan weer /pvp dan gaat het na 5 min. weer uit als het goed is. Voor de rest speelt alles hetzelfde :slight_smile: