WoW Server mac?

Ik weet dat er een windows server bestaat om WoW in een netwerk te spelen (WDDG ofzo) maar bestaat dat ook voor mac?

niet zover ik weet. want al die prgrammas zijn .exe's

[quote:ba41f5b52a="ganondorg"]niet zover ik weet. want al die prgrammas zijn .exe's[/quote:ba41f5b52a]

als je de source code weet aan te passen hier en daar, kun je ook WOWD proberen te compilen en in je terminal opstarten, maar zoooooooo makkelijk is het niet…

[quote:a29ae6ff92="Boskabouter"][quote:a29ae6ff92="ganondorg"]niet zover ik weet. want al die prgrammas zijn .exe's[/quote:a29ae6ff92]

als je de source code weet aan te passen hier en daar, kun je ook WOWD proberen te compilen en in je terminal opstarten, maar zoooooooo makkelijk is het niet…[/quote:a29ae6ff92]

Is het jou dan al gelukt?

Is WoW OpenSource dan? :z

nope

Rethoriche vraag :z

[quote:34cc252484="vikking"]Ik weet dat er een windows server bestaat om WoW in een netwerk te spelen (WDDG ofzo) maar bestaat dat ook voor mac?[/quote:34cc252484]

is dit echt? kan me dat namelijk haast niet voorstellen. Ik meende te weten dat de WoW servers namelijk bestaan uit meerder aan elkaar geschakelde servers, en dat de servers ook een hoop instellingen en andere software vereist.

[quote:f835a20a0b="Juch"][quote:f835a20a0b="vikking"]Ik weet dat er een windows server bestaat om WoW in een netwerk te spelen (WDDG ofzo) maar bestaat dat ook voor mac?[/quote:f835a20a0b]

is dit echt? kan me dat namelijk haast niet voorstellen. Ik meende te weten dat de WoW servers namelijk bestaan uit meerder aan elkaar geschakelde servers, en dat de servers ook een hoop instellingen en andere software vereist.[/quote:f835a20a0b]

Ja die software is te vinden. Bij mij werkt het bijna ik heb alleen een WoW update (voor enGB versie) naar 1.5.0 nodig en het werkt… Alleen vind ik die niet percies of die van de wereldbol verdwenen is…

Ik heb 1.5.0 patch. PM me als je me msn wilt hebben kan ik het sturen.

1.5.0 zuigt die loopt de hele tidj vast. daar heb ik met 1.8.2 geen last van, en dan speel ik nog op de neppe servers. als je een lijst wilt met bijna alle nep-wow servers PM me dan eff.

[quote:2363ca6531="ganondorg"]1.5.0 zuigt die loopt de hele tidj vast. daar heb ik met 1.8.2 geen last van, en dan speel ik nog op de neppe servers. als je een lijst wilt met bijna alle nep-wow servers PM me dan eff.[/quote:2363ca6531]

Ja ik heb nu wow geupdate naar 1.8.3 maar hij zegt dat de versie nog steeds niet goed is… ik wil op wownl.eentje.nl inloggen en ik heb een account gemaakt… maar waar speel jij anders? En welke versie enGB of enUS?

[url=http://wowstatus.net/detail.php?server=55309]deze[/url] ook al geprobeerd... blijft zelfde error geven (en ja ik heb een account aangemaakt :P)

Ik heb dan eindelijk een emu gevonden op [size=7:551fc12622]the pirate bay[/size:551fc12622] :P die werkt met 1.8.0 maar er zitten nog bugs in. Maar het werkt en dat is al veel :D

ehh, ook voor mac?

nieuwe emu

http://p2.forumforfree.com/project-pandora-ludmilla-vf15-wowdavinciserve.html

:o

weet er iemand een server die die emu draait? wil ik wel testen

mijn emu loopt (liep werkt niet meer :P vind op een of andere manier de account namen niet meer :D) op een oude dell.

[quote:6953edfb01="Timma!"]weet er iemand een server die die emu draait? wil ik wel testen[/quote:6953edfb01] je kan em hier ff teste http://p2.forumforfree.com/tutorial-setting-up-ludmilla-vt246-wowdavinciserve.html ..als je een windows heb tenminste :|

enne, weet iemand een emu die draait op een mac? (zonder al te veel gekloot aan codes > linux, ik snap er namelijk de balle van :o )