WOZ heeft een nieuwe BAAN!!!

Awel, het is rond. Ik heb een andere baan. Daar moet ik ook MacClown nog even voor bedanken, die me meer bewust maakte van salarisschalen/beloningen ed. Hij wist toen niet dat ik 29 ben, maar goed. In weze maakt het ook niet veel uit. (Waar ben je eigenlijk MacClown, je rond je opleiding af en we zien je niet meer? ) ;-) Mede dankzij mijn -op het religieuze af- InDesign en PDF fanatisme ben ik gevraagd bij een ander bedrijf. Hee, what can I say, Mac's my life. Het andere bureua en ik konden er al snel uitkomen en ik sta al te popelen.

Gefeliciteerd! 8) Wat ga je waar doen?

Mogen wij u feliciteren...

Van harte gefeliciteerd! Hou ons op de hoogte.

Gefeliciteerd kerel! Dat je het maar héél erg naar je zin mag hebben!

Van Studiomanager/DTP/Systeembeheer/Internet bij een 'klein' bedrijf naar een groot bedrijf alwaar ik 'nuber two' wordt op de studio. 'Nuber one' heeft ook een grafisce achtergrond maar heeft daarnaast veel aansluiting richting internet. Wat wil je nog meer... Kan me meer toeleggen op het echte vak, dwz print en alles wat erbij hoort. (Geen 'oh ik heb op mn widowsbakje per ongeluk een ecard geopend van een onbekende en nu doet mn pc het niet meer' ). Wel veel verpakkingen, leuk en divers werk en mooie verzameling (inter)nationale klanten. En InDesign 'implementeren' in de rest van de groep. Tof man!

Gefeliciteerd, goed gedaan !

Vandaar die plotselinge belangstelling voor opzegtermijnen :smiley:
weet je “oude” baas het al ?

gefeliciteerd met je nieuwe baan.

daan.

Gefeliciteerd!

[quote:d6ac07669a]Vandaar die plotselinge belangstelling voor opzegtermijnen [/quote:d6ac07669a]

Inderdaad! Van 2 naar 1 maand! Geen probleem. Het andere bureau is er erg blij mee, want er ligt veel werk… :slight_smile: Mijn oude baas is op de hoogte, kwam wel onverwacht.

De antwoorden hier ook in dat topic waren weer uitmuntend. Die Randstad gids, dat was een gouden tip. Zo zie je maar weer, kennis is macht!

Gefeliciteerd. En "InDesign implementeren" - klinkt goed :D

henk

van harte gefeliciteerd!

Dat bedrijf krijgt er een vakman bij 8)

ThanX!

En weer een bureau over naar InDesign!

Next stop: cPDF en Coloursync!

Gefeliciteerd!

Das beter dan bij Brouwer en Wielsma. :frowning:
Moet je nou ook meer reizen?

[quote:4c887ceb08="WOZ"]Coloursync![/quote:4c887ceb08] En heb t verder over Colorsync ipv Coloursync. Maakt een nóg betere indruk :wink: :wink: :wink:

[quote:b033290433]Das beter dan bij Brouwer en Wielsma.[/quote:b033290433]

Ja das sneu. 50 man op straat terwijl ze weel positief draaiden. Ik begreep dat ze ‘geslachtofferd’ werden voor een verliesgevende afdeling elders…

[quote:b033290433]Coloursync[/quote:b033290433]
Je hebt van die woorden die je altijd fout schrijft. dit is er 1 van mij. Altijd! Zit zo ingebakken. Maar alleen als ik 't typ, weird he?

Woz congrats with the job enne niet teveel van de kennis in één keer doorgegeven ;) beetje bij beetje totdat ze echt het gevoel hebben dat je onmisbaar bent :) werk of geen werk

servir frais

(oja en het loon is ook gestegen…?)

:lol: Ja idd. Je moet ook altijd oppassen dat je niet ego's beschadigd: "We hebben het altijd zo gedaan"...

WOZ van harte gefeliciteerd met je nieuwe job en veel succes natuurlijk.

[quote:91ff1e9536](Waar ben je eigenlijk MacClown, je rond je opleiding af en we zien je niet meer? )
[/quote:91ff1e9536]
Ik ben even de schade aan het inhalen… 8) Ik heb de afgelopen 4 jaar mijn muzikale bezigheden nagenoeg stopgezet om mij volledig op mijn omscholing te kunnen concentreren. Nu dit is afgerond ben ik weer met een band gestart (ik ben bassist) en heb ook gitaarles genomen omdat ik mij naast het bassen wat meer met gitaar (accoorden en toonladders) bezig wil houden.

Het mooie weer speelt natuurlijk ook een rol bij mijn afwezigheid. Zoals je weet woon ik in een caravan dus als het effe mooi weer is zit ik buiten te prutsen, sleutelen aan de Landrover, de motor poetsen en op de gitaar pingelen bijvoorbeeld. :smiley:

Daar istie weer!