Wozniak @ Den Haag, wie gaat?

Zoals de titel luidt.. wie gaat er mee?
[url=http://www.onemorething.nl/2010/09/woz-komt-naar-nederland/]Bron[/url]

Ik ben er sowieso aanwezig. Het is gratis en in mijn stad en een once in a lifetime chance. En die avond heb ik Underworld.. Ik heb er zin in!

Wie gaat er mee?

-Afroman
-Basket Case (bevestiging binnen, dag vrij genomen)

-Sonic1984 - Heb mij wel aangemeld en bevestiging gehad, maar geen tickets ontvangen! Grrrr...

Nah, zie er weinig nut van in

Het leek mij erg leuk om te gaan, ware het niet dat Den Haag voor mij op een afstand van 180 km ligt. Dat heb ik er niet voor over.

*twijfelt nog :)

Gisteren aangemeld en heb er zin in.

Niet heel interessant lijkt me het, en het is 2u reizen en kost me 30 euro.

Voor mij is het 10 minuten fietsen.

Aangemeld

Heeft iemand al een reactie gekregen op de aanmelding?

Vandaag kreeg ik een e-mail met een uitnodiging om mij aan te melden, terwijl ik dat allang gedaan heb. Ik heb geen bevestiging van mijn aanmelding gehad. Daarom ben ik dus benieuwd hoe dat voor anderen is.

Ik kreeg zojuist ook een e-mail met een uitnodiging om mij aan te melden. Ik ga er maar op reageren omdat ik ook nog geen bevestiging heb ontvangen.

Idem, heb me voor de zekerheid nog een keer ingeschreven, ben benieuwd.

Maar even een schopje om te zien of er iemand is die al meer weet. Ik heb ook op m'n tweede aanmelding geen reactie gekregen.

Edit 11/11: Vandaag via e-mail bevestiging ontvangen. Volgende week maandag worden via e-mail de tickets verstuurd.

Nog meer mensen die gaan buiten die zich al gemeld hebben?

Ik ben aanwezig, ik wacht nog wel op mijn ticket.

Ik ben overigens te herkennen aan mijn gekke kapsel!

Ticket is nu ook binnen. Ik zal er zijn voor de opening en ben ook te herkennen aan mijin haar :p (lang haar in paardestaart).

Relaxed, wij zien elkaar om 10:00 bij de ingang.:)

Kreeg net een smsje. Deuren gaan al om 8:30 open!

Ze zeggen dat het nogal vroeg druk gaat zijn, dus ga proberen er ook vroeg te zijn (rond 09.00u bij de ingang). Het gaat niet gebeuren dat ik [b]niet[/b] in die zaal zit! Wellicht even hashtag afspreken voor andere OMT'ers die er ook zijn? Tag voor de summit is #meetthefuture. Met #omt erbij komen we een heel eind, denk ik.

Er gaat hoogstwaarschijnlijk geen gelegenheid zijn, maar je weet het nooit: vergeet je iWhatever en iPermanentMarker niet!

Ik ga ook...
leaving E'hoven