WWDC21 en meer: deze Apple-producten verwachten we in juni

Met WWDC21 voor de deur beloofd juni een hele mooie maand te worden. Welke Apple-producten kunnen we verwachten? We zetten het op een rij!

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Ik heb een unheimisch gevoel dat deze WWDC bij mij eindigt in “mweh”. AppleTV 4K doet zijn ding. De software voor filmbibliotheekbeheer moet beter, maar daar heb ik geen nieuwe hardware voor nodig. AirPods Pro doen hun ding, maar mijn Bose doet zijn ding beter (all-day battery life). iOS doet zijn ding: ik mis al vele updates niet echt iets. macOS Big Sur heeft te lijden onder iOS-invloed, maar Apple lijkt zijn zinnen te hebben gezet op die integratie en komt daar pas over een paar jaar weer van terug als dat het echt flauwekul is gebleken. AppleWatch/watchOS doen hun ding en het is goed zo. iPad/iPadOS: don’t care.

Misschien … MBP 16" of groter met M2, 1TB of groter SSD, 32GB RAM of meer, tegen €3500 of minder … verder zou me verbazen.

Het “lowest hanging fruit” strategie van👨‍⚕️begint zijn vruchten af te werpen. De verwachtingen zijn ongekend laag, zodat hij het beetje vernieuwing dat hij nog aandurft over zoveel mogelijk generaties kan uitsmeren.

Hmm… low hanging fruit… dat is toch meestal zoet? Ik hoor zuur fruit…

Meestal geplukt ongeacht de rijpheid - tel uit je winst

Ik bedoelde meer dat de uitspraken van Goderikus licht zuur zijn :wink:

Naast reaguursels heb je tegenwoordig ook reazuursels…