Is de apple pagina uit de lucht? Of heb ik weer eens problemen met mijn internet verbinding? Zou iemand even willen kijken?
Alvast bedankt!
Is de apple pagina uit de lucht? Of heb ik weer eens problemen met mijn internet verbinding? Zou iemand even willen kijken?
Alvast bedankt!
No problems hier. Er staan wel nogal veel pepsi flesjes op de site... misschien daardoor ? Het probleem ligt bij je provider en een weggevallen connectie (server(s)), kan een enkele keer heel lang duren, meestal niet.
Ik begin zo langzamerhand echt een hekel te krijgen aan mijn huidige provider.... Internet ligt er echt te vaak uit! Of gedeeltelijk, zoals op dit moment. Erg vreemd.
Maar goed, bedankt voor de snelle reactie!
[quote:16301a0cef="mattiman"]Ik begin zo langzamerhand echt een hekel te krijgen aan mijn huidige provider.... Internet ligt er echt te vaak uit! Of gedeeltelijk, zoals op dit moment. [/quote:16301a0cef]
Nou, je gelooft het niet. Maar hij doet het weer… Hiervoor heb ik een half uur lopen stuntelen, en nu doet hij het gewoon weer… Ik ben weer blij!
Mijn blijheid was maar van korte duur... :(
[quote:f022d5623f="mattiman"]Mijn blijheid was maar van korte duur... :([/quote:f022d5623f] welke provider heb je?
Ik heb er ook al een tijdje last van: -Alle site die iets met apple te maken hebben komen niet door. -de rest wel (bijv www.microsoft.com) -i-tunes doet het niet. Doet casema dit om te klieren of heb ik een knopje verkeerd staan?