www.orkut.com

iemand al ervaringen met de community site van google (orkut.com)?

ben sinds een aantal dagen een van de leden, je kunt nl. alleen op uitnodiging lid worden, en ik was benieuwd of er al meer mensen ervaringen hebben hiermee.

is er bv al een community speciaal voor mac? (uiteraard NAAST macosx.nl…) :slight_smile:

Ik zit er ook bij sindskort, maar ik stop er maar weer mee denk ik. Je moet veel informatie over jezelf prijsgeven. Daar heb ik helemaal geen zin in.

je hoeft toch niet alles prijs te geven.. tenminste, ik heb bij een aantal vragen gewoon de skip knop gedrukt

maar heb je er wat aan of is het puur voor “de fun” , een soort heeeeele grote chatbox? er wordt nl. zo geheimzinnig over gedaan maar is het ook echt zo spannend?

Om antwoord op je vragen te geven moet ik een uitnodiging ontvangen om lid te worden...

Zaterdag j.l. schreef Francisco van Jole en een artikel over in de mediabijlage van de Volkskrant.

mail me maar ff je naam en email, ik maak je dan wel lid. ben benieuwd naar jouw ervaringen!

patrick

Is het ook een nuttig forum, of is het alleen maar interessantdoenerij?

wat ik tot nu toe heb gezien is dat je een vriendenlijst aanmaakt met mensen die jij uitnodigd of mensen die al lid zijn en jij wilt (leren) kennen.

er zijn daarnaast diverse communities in verschillende groepen. zowel zakelijk als prive. uiteraard is het nu nog redelijk amerikaans/engels georienteerd maar de mensen die ik ken en die ook lid zijn trachten wel veel nederlandse communities op te zetten. Zo is er een loggers community in het nederlands en ook enkele zakelijke initiatieven heb ik al gezien.

de vraag is uiteraard of het wat zal oplkeveren en of dit een medium zal worden of dat het binnen afzienbare tijd doodbloedt.

vandaar ook mijn vraag of er mensen zijn die hier langer ervaring mee hebben dan ikzelf.

Orkut is niet meer dan een kortstondige hype. waait wel weer over

Ik denk dat dit genoeg zegt ...

http://www.netkwesties.nl/editie83/column1.php

(column van Karin Spaink)

Wie kan mij als 'vriend' uitnodigen? Ben benieuwd.