Mijn uitdaging:
Ik heb een 2010 model Mac Mini, een Harmony One remote en XBMC (de huidige versie 10.1).
Ik heb allerlei combinaties in het configuratieprogramma van de Harmony geprobeerd en ook Remote Buddy op de MM geïnstalleerd. Steeds werkt het niet of veel knoppen doen het niet.
Ik heb de afgelopen weken diverse oplossingen geprobeerd en op internet allerlei tutorials geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.
Lang verhaal kort; heeft iemand voor mij een stappenplan hoe ik dit werkend krijg? Met minimaal deze vragen beantwoord:
1. Welk apparaat moet ik kiezen in het configuratieprogramma van de Harmony?
2. Hoe moet ik de knoppen configureren?
3. Moet ik Remote Buddy perse gebruiken, zo ja; hoe?
Ik heb eenzelfde set-up; MacMini met een Harmony afstandsbediening. Echter ik gebruik Plex i.p.v. XBMC.. en dit werkt probleemloos zonder verdere extra installaties....
Kun je met de afstandsbediening wél de MacMini bedienen?
Ik ben verder niet zo bekend met XBMC (hoewel Plex er van afgeleidt is), dus de hamvraag is of XBMC überhaupt geschikt is om met een afstandsbediening te bedienen. Je zou ervan uit mogen gaan dat als je de MM kunt bedienen (iTunes enzo) dat het dan ook probleemloos met XBMC zou moeten werken....
Wellicht dat er op het forum van XBMC iets meer bekend is hierover...
XBMC = bijna gelijk aan Plex (Plex is een zogenaamde fork van XBMC) en werkt i.c.m. Harmony. Alleen niet op mijn MM. :-)
Het forum van XBMC maakt me ook niet wijzer helaas...