XBMC Youtube plugin gezocht (anders dan standaard)

Ik heb XMBC nu 2x opnieuw geinstalleerd, en ik krijg je Youtube plugin maar niet aan het werk. Alles netjes verwijderd, userprefs, applicatie, alles, maar nieuwe install blijft problemen geven. Steeds weer geeft ie script-errors bij het opstarten. Gekke is, na de eerste install heeft ie 1 dag wel gewerkt. Ik kom wel tips tegen om zelf in de code te rommelen, maar de voorbeeldcode in die tips is compleet anders dan in een standaardinstall van de plugin versie 3.3
Weet iemand een andere Youtube plugin voor XBMC? Misschien ook een wat simpelere, zonder ondersteuning van user-login en alle daarbij behorende functies. Gewoon filmpje zoeken en spelen, dat is genoeg.

N.a.v. je opmerking had ik even gecontroleerd. Ik gebruik zelf ook de YouTube add-on versie 3.3 op XBMC Eden.
Ik heb [url=http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=79487&pid=1279612#pid1279612]deze[/url] link gevolgd, en alles wat daar beschreven staat opgevolgd. Daarna werken de meeste opties van de youTube add-on weer.
Je kun natuurlijk ook de BestOfYouTube add-on gebruiken.

Wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat de Code van de YouTube add-on al aangepast is voor XBMC Frodo, welke binnen nu en aan paar weken waarschijnlijk uit komt.

Bedankt, dit werkt idd.

Dus even voor het gemak:
Open dit bestand met Smultron/Fraise oid (teksteditor met code-layout).
usernaam/Library/Application Data/XBMC/addons/script.module.parsedom/lib/CommonFunction?s.py

Ga naar regel 102

Vervang
[code]
version = float(version)
[/code]
door
[code]
version = float(version.split()[0])
[/code]