xbox 360 gekocht, gezien of gespeeld?

[quote:254ee35d97="J-roen"]Hier iemand die 470 pond heeft uitgegeven aan een Xbox 360, of niet... Lees de laatste regels van de omschrijving.

link[/quote:254ee35d97]
470? Valt nog mee… de eerste dag dat xbox 360 uitwas in amerika stond hij voor iets van 2000 euro te koop… 8) en dus ook een bod… :sealed: lekker verdienen

[quote:d2b295fe7b="Rimsic"][quote:d2b295fe7b="J-roen"]Hier iemand die 470 pond heeft uitgegeven aan een Xbox 360, of niet... Lees de laatste regels van de omschrijving.

link[/quote:d2b295fe7b]
470? Valt nog mee… de eerste dag dat xbox 360 uitwas in amerika stond hij voor iets van 2000 euro te koop… 8) en dus ook een bod… :sealed: lekker verdienen[/quote:d2b295fe7b]

had je de laatste regels wel gelezen? 8)

[quote:2ad8822655="Alfetta"][quote:2ad8822655="Cradlemini"]

Voorop ik koop allebei de consoles, zoals ik nu heb gedaan, dus dit is geen fanboy praat.[/quote:2ad8822655]

Heeft hier iemand iets gezegd dat jij als een fanboy spreekt? Je refereert er al naar dat het niet zo is terwijl het niet eens gerezegd is? [/quote:2ad8822655]

Lieve Alfetta, ik stel dit inderdaad op voorhand omdat er hier genoeg kleine kindjes rondlopen die gelijk beginnen met fanboy bla bla enz…

Dat heet, ‘tromgeroffel’, voorzorgsmaatregeling.

[quote:2ad8822655]

Veel van bovenstaande is persoonlijk, maar het heeft geen nut om een console te bashen zonder feiten erbij te halen.[/quote:2ad8822655]

Het is inderdaad jou mening wat je hebt geschreven, maar volgens mij werd er geen console hier gebasht tenzij het deven van een mening of ervaring al meteen bij jouw onder de noemen bashen valt.[/quote:2ad8822655]

Lieve Alfetta,

Als je de reacties leest kom je dit tegen …

Idd PS3 zul je pas echt zien wat next gen is
[/quote:2ad8822655]

en daar was mijn reactie op. Bashen is misschien een groot woord, maar het is wel een beetje te simpel gedacht, en daarom mijn reactie. Maar dat jij je aangesproken voelde is wel apart. En dat je gelijk in de verdediging gaat nog vreemder, maar he, het is jou tijd.

over 360 gesproken, de enige keer dat ik hem daadwerkelijk had kunnen uittesten sloeg het ding finaal op tilt, zelfs het geluid, en de reset-knop werkte ook niet. petje af hoor microsoft. ik heb vernomen dat dit niet de winkel versie was maar de winkelversie zal niet veel verschillen laat staan beter zijn.

Ik denk wel dat xbox 360 tot meer in staat is dan het nu lijkt, beetje zonde dat er nog niet echt veel games voor uit zijn die je over de streep trekken (CoD2 heel leuk en ziet er best mooi uit, maar om het nou een echte verbetering van CoD te noemen...)

[quote:4c8bcd944a="Cradlemini"] en daar was mijn reactie op. Bashen is misschien een groot woord, maar het is wel een beetje te simpel gedacht, en daarom mijn reactie. Maar dat jij je aangesproken voelde is wel apart. En dat je gelijk in de verdediging gaat nog vreemder, maar he, het is jou tijd.[/quote:4c8bcd944a]

Hopeloos :sealed: !

Zal er veel verschil zijn tussen een 360 en een gewone xbox op een gewone crt tv?

ja :D

Er is ook een verschil tussen de demopods en het uiteindelijke product. Bovendien zijn de eerste spellen nog niet voorzien van fsaa.

Ik ben neutraal maar gears of war lijkt me toch een onwijs vet spel :slight_smile:

www.gearsofwar.com

Dat gezeik dat ps3 pas echt nex gen is natuurlijk logisch omdat de ps3 ongeveer 9 maanden tot een jaar later op de markt komt. Komt nog eens bij dat er helemaal nog niets over bekend is en waarschijnlijk een stuk duurder is dan de xbox :wink:

Ziet er inderdaad zeer mooi uit!! :D

[quote:8ef405ca9e="Alfetta"][quote:8ef405ca9e="Cradlemini"] en daar was mijn reactie op. Bashen is misschien een groot woord, maar het is wel een beetje te simpel gedacht, en daarom mijn reactie. Maar dat jij je aangesproken voelde is wel apart. En dat je gelijk in de verdediging gaat nog vreemder, maar he, het is jou tijd.[/quote:8ef405ca9e]

Hopeloos :sealed: ![/quote:8ef405ca9e]

kus :smak:

ontopic woot!

Werk in Bart Smit, daar staat er eentje… Prachtig ding hoor, profiteerd alleen inderdaad behoorlijk van de prachtige Samsung HDTV die eraan hangt… Ongelooflijk scherp beeld. Maar in vergelijking met de oude consoles is het natuurlijk een gigantische stap vooruit… De ‘optionele’ HDD is eigenlijk helemaal niet optioneel daarentegen… Er schijnen namelijk een aantal spellen te zijn die het beestje eisen een HDD te hebben en om de oude x-box spellen te kunnen spelen zit je met hetzelfde probleem…

Je kan trouwens gratis online spelen, dat is via het ‘silver’ abonnement. Enige verschil met de zogenaamde gold versie (die trouwens maar 30€ in het jaar kost) is dat je alleen in het weekend online kan! Verwacht alleen wel dat de PS3 sneller zal zijn. Dat is ook wat deze lever problemen voor Microsoft zo vervelend maakt, omdat ze nu een hele hoop klanten zullen verliezen aan de PS3…

heb er op gespeeld in bart smit, alleen maar telleurstelling, de grapic's zijn helemaal niet 60x beter dan op een xbox!

Wat een flop, ik wacht wanneer de Revolution uit komt! Eindelijke nieuwe gameplay!

PS3 is weer niets veranderd uit gezonderd het desing en grapic’s!

De revo wordt vernieuwend en dat belooft :slight_smile:

Wat wordt er dan zo vernieuwend aan de revolution? Er wordt aanhoudend vanalles geroepen over hoet vernieuwend hij is terwijl er vrijwel niks officieel bekend is gemaakt van het apparaat. Een controller die op een afstandbediening lijkt, kan me er echt weinig bij voorstellen dat dit zo vernieuwend moet zijn. Vind het net zoiets als een controller die op een boomerang lijkt zoals bij de ps3.

Beide designs kunnen practisch zijn en hun voordelen bieden in combinatie met een bepaald spel, maar ik zie daar niet echt de x factor in die een console boven de andere doet uitsteken.

In de controller van de revo zitten tilt en motion sensors die dus reageren op bewegen die je dan weer terug ziet op het scherm. Kan heel erg leuk zijn maar ik ben ben geen gefreakte japanner en zie mezelf dan ook niet trommelen of fake zwaard gevechten uit voeren in de kamer.

Revo ondersteunt geen highdef en dat vind ik toch wel een groot gemis. Ja graphics zijn idd niet alles dat weet ik maar revo moet ook weer een tijd mee en tegen die tijd zijn hdtvs gewoon gemeengoed. Beetje een misstap vind ik zelf.

Ik heb zelf inmiddels een xbox360 en ik moet zeggen dat need for speed most wanted of cod2 op 100" toch wel erg vermakelijk is…

[img:0bfb1129f4]http://lowfi.nl/temp/xbox1s.jpg[/img:0bfb1129f4]
[img:0bfb1129f4]http://lowfi.nl/temp/xbox2s.jpg[/img:0bfb1129f4]
[img:0bfb1129f4]http://lowfi.nl/temp/xbox4s.jpg[/img:0bfb1129f4]
[img:0bfb1129f4]http://lowfi.nl/temp/xbox5s.jpg[/img:0bfb1129f4]
[img:0bfb1129f4]http://lowfi.nl/temp/xbox6s.jpg[/img:0bfb1129f4]
[img:0bfb1129f4]http://lowfi.nl/temp/xbox7s.jpg[/img:0bfb1129f4]

Wat absoluut een heel groot voordeel is van de xbox is xboxlive. Geen enkele console kan daar tot op heden nog aan tippen. En ook de playstation mannen hebben toegegeven dat microsoft minimaal een jaar vooruit ligt op dat gebied.

Ik heb nu een xbox360 maar als deze verveelt verkoop ik hem gewoon en koop bv een ps3 of revo ligt er maar helemaal aan :slight_smile: Op dit moment heb ik bv zelf een xbox360 een gamecube en een psp. Dus van alles wat :wink: Ieder apparaat heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Dus die hele console war is een beetje onzinnig in mijn ogen.

Graphics zijn anders behoorlijk verbeterd t.o.v. de XBOX hoor :) Ik heb hier Call of Duty 2 liggen, is op mijn PAL Breedbeeld tv veel mooier dan op mijn laptop (1280*800, Ati x700).

Nu nog een HD-TV :stuck_out_tongue:

[quote:81aa351093="Kremers"]Nu nog een HD-TV :P[/quote:81aa351093]

Die Samsung tv’s zijn mooi. :stuck_out_tongue:

Microsoft is veel te eigenwijs door die console veel te vroeg uit te brengen. Wel mooie beelden etc. Maar ik hoor meer klachten over de 360 dan complimenten. :? SONY en Nintendo denken tenminste aan kwaliteit door eerst te zorgen dat alles in orde is voordat ze iets uit brengen. Naja, ik heb ook nog nooit op die 2 consoles gespeeld dus weet ik helemaal niet wat er van hun te verwachten valt… :roll:

Je hoort altijd meer klachten dan complimenten. Mensen die iets te klagen hebben zetten dat op internet mensen die er blij mee zijn, zijn aan het spelen.

Is niet alleen met een xbox zo maar ook bv met een powerbook.

Komt nog eens bij dat elk product te maken heeft met ontwerpfouten of wat dan ook. Ps2 had er in het begin ook last van en die was nog eens 2 a 300 euro duurder…

:slight_smile:

ik heb een 360 gewonnen met samsung, ik wou hem zowiezo kopen maar toch. het is toch wel geweldig hoor, de graphics zijn heel mooi, zelfs op een normale tv van 6 jaar oud! en dan koop je voor 25 euro een advanced scart kabel en dan heb je nog 4x mooier beeld, maar daar ligt het niet aan. het ligt aan de games, er zijn veel meer games die exclusief voor de xbox zijn die ik wil spelen dan die voor de playstation. en xbox live is zo goed, en vooral xbox dashboard en de guide knop, in een woord reusachtig!

Ik zit ook te wachten op de release van de PS3, maar zoals ik nu de berichten hoor en lees. Kan het nog wel even duren. In 2006 wordt de PS3 zeker wel gelanceerd in Japan, maar of dat voor de kerst is wordt nog betwijfeld. Nederland zal dus wel weer tot 2007 moeten wachten. Beetje jammer wel, want ik wil de console pas aanschaffen als de introductie prijs is verdwenen. Dus alstie wat goedkoper is :wink: Hetzelfde doe k bij de PSP. Wil em dol graag hebben in ceramic white natuurlijk. Alleen dat ding is zowat goud waard alsk de prijzen zie die er gevraagd voor worden. Dat laat mn portemonee even niet toe. Maar kmag niet klagen, hoorde dat mijn PS2 weer gefixed kan worden met een nieuwe laser a 40 euro, dus dat worden weer lange GT4 dagen :lol:

ohwja ff ontopic nog: Xbox360 is leuk, maar ook niet meer dan dat. Kzou voor het media gedeelte gwoon de oude Xbox gebruiken, werkt net zo goed.