Xbox/ps2 spellen spelen op je mac?

Is dit mogelijk? zoja, met welke programma's? lijkt me namelijk erg gaaf!

ben al zelf aan het zoeken, maar als iemand me verder kan helpen…GRAAG!

Vroeger had je van Connectix Virtual Game Station. Volgens mij bestaat dat nu niet meer.

inderdaad..dat was voor playstation spellen.

maar er zou dan toch ook iets mogelijk moeten zijn voor xbox enz. ?

[quote:a240e55110="erikaatjuh"]inderdaad..dat was voor playstation spellen.

maar er zou dan toch ook iets mogelijk moeten zijn voor xbox enz. ?[/quote:a240e55110]
Ik hoop het wel…

ben nog niets tegen gekomen…morgen maar weer verder zoeken

In theorie is iedere emulatie mogelijk, maar voorlopig is hier de processorkracht niet voor. Zelfs Xbox emulatie op en PC is niet mogelijk ondanks dat de architecturen sterk op elkaar lijken. Dus het antwoord is: nee het is niet mogelijk xbox of ps2 te spelen op een Mac. Sorry... Maar waarom niet gewoon de real thing kopen, op dit moment wordt er enorm gestunt met de prijzen. Tevens is spelen op een tv vanaf de bank een stuk lekkerder dan achter bureau en toetsenbord.

Greets
Tristan

Jammer zeg....

Ik ga er geen kopen, heb al een andere dure hobby, en het geld groeit helaas niet op me rug :mrgreen:

hou gewoon emulation.net in de gaten... daar staat alle emulatie voor de mac netjes op een rij.

Een Dreamcast emulator is wel dichtbij op de PC, hebben jullie natuurlijk weinig aan. :lol:

[quote:e2324cbe64="iJan"]Vroeger had je van Connectix Virtual Game Station. Volgens mij bestaat dat nu niet meer.[/quote:e2324cbe64]

Ik geloof zelfs dat dat destijds door Sony zelf overgekocht is zodat ze het permanent en vakkundig de nek om konden draaien, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.

[quote:e2324cbe64=“tristan”]Maar waarom niet gewoon de real thing kopen… Tevens is spelen op een tv vanaf de bank een stuk lekkerder dan achter bureau en toetsenbord.[/quote:e2324cbe64]

Helemaal mee eens! :smiley:

Binnenkort komt voor Xbox een massive pack uit. Xbox, 2 Controllers, 2 maanden Xbox Live, Halo, Midtown Madness 3 en Brute Force voor 229,99.