Xbox

Is er animo om een tread te starten met xbox nieuwtjes en tips? Ik heb mijn xbox nl via ftp aan mijn imac hangen met het ftp programma Transmit 2.2

En wat doe je er dan mee met je iMac? XBox Live wordt deze week pas getest in Nederland. Wil je dat dan ook via de mac laten lopen?

Ward

ben ook reuze benieuwd???

Je kunt al online gamen via de pc en gamespyarcade. Ikzelf heb een xbox(ja ik durf ervor uit tekomen) Xbox live lijkt mij een leuke onlime game server te worden. Alleen de eisen aan je breedband worden wel hoog. Kabel internet zal niet voldoende zijn. Halo is een erg goede spel die ook waarschijnlijk naar de mac komt. een echte aanrader.

De omgebouwde xbox is aan het uitgroeien tot een multimedia apparaat dat gebruik maakt van dolby digital 5.1 en dts. Wat ik via mijn mac doe is uploaden van games, muziek, films en foto's. En on line gamen via aquaduct (tunnel software) Xbox live is geen aanrader als je xbox is omgebouwd. Er is geen mogelijkheid (alleen een hele dure) om mijn imac aan de tv te hangen en aangezien de xbox ook divx ondersteunt en beter afspeelt, is de keuze gauw gemaakt. Mijn xbox heeft ook een grotere harddisk als mijn mac, nl 120gb. Daar kan wel een aardig moppie muziek op.

Er zit toch standaard een kleinere harddisk in de xbox? Of heb je zelf er een grotere ingezet?

Natuurlijk heb ik dat zelf gedaan, ik heb ook nog een extra ventilator onder de harddisk ingebouwd omdat de 120 gb iets warmer wordt. Andere harddisk kan alleen als je xbox is omgebouwd.

Wat kost dat ombouwen en wie doet dat voor je?

Ward

Kijk hier eens

http://computer.2dehands.nl/markt/console/microsoft_xbox.html