xcode 1.2 [opgelost]

Help!! Geen idee of de vraag hier thuis hoort, maar stel hem toch. Ik heb xcode 1.2 gedownload, maar heb 21 (toast) images. Hoe kan ik deze op CD plaatsen, want hij vraagt om een .cue file.

De eerste file is : Xcode_1.2_7K249.dmg.bin Deze uitpakken en de dmg mounten. Daarna installeren.

Soms zit je een tijdje te klooien en ligt het antwoord zo dichtbij.

Het lijkt of deze versie nog niet de uiteindelijke 1.2 versie is, er staan tenminste nog verschillende issues in de readme. En het buildnummer in de distributie wekt ook niet veel vertrouwen...

Ik wil ook XCode 1.2 installeren en heb nu hetzelde probleem. Ik heb de eerste file Xcode_1.2_7K249.dmg.bin met Stuffit geopend, waarna Stuffit de dmg automatisch probeert te mounten. De error die ik dan krijg is de volgende:

The following disk images failed to mount
Image: Xcode_1.2_7K249.dmg; Reason: missing segement. Part(s) missing: 2-21.

Ik heb ook al geprobeerd te eerst allemaal uit te pakken, en daarna de eerste file te openen, maar de error blijft hetzelfde. Wie weet een oplossing?

Ik heb alleen de eerste uitgepakt en gemount. Daarna installer opgestart en de rest ging vanzelf.

Bedankt voor je reactie!

Inmiddels heb ik al heel wat op internet gezocht naar soortgelijke problemen, maar tot nu toe lukt het iedereen die dit probleem had de image te mounten, maar mij niet.

Ik heb ook al de relevante Stuffit settings gecontroleerd (in preferences):

• Expanding: Expand encoded files (moet aan staan, naar mijn mening)
  • Joining: Joing Segmented files en Expand joined file

Ik heb de dmg + dmgpart’s gisteren gedownload van de ADC member site (usa2 download site) dus dat is imercury1.apple.com.