Xcode een andere editor laten gebruiken

Mijn lievelings editor is vim, ik kan niet zonder leven. Al die handige key-strokes, functies etc ... Ik mis vim echt als ik met Xcode werk ik ben 10keer minder productief nu vraag ik me af als het mogelijk is vim samen met Xcode te gebruiken, dan zou het zo werken: ik klik 2maal op een bestand in Xcode en vim word geopend zodat ik dat bestand kan editen.

Dit is beschreven in de Xcode Help—zoek op [i:8cbcd69ff5]"external editor"[/i:8cbcd69ff5] en je zult vinden. :) In het kort: je kunt in de Xcode [i:8cbcd69ff5]Preferences[/i:8cbcd69ff5] onder de [i:8cbcd69ff5]Files[/i:8cbcd69ff5] categorie voor ieder filetype je [i:8cbcd69ff5]preferred editor[/i:8cbcd69ff5] aangeven.

Voor vi is echter alleen het openen van een bestand ondersteund, dus bijv. geen geïntegreerde bewerking van compilatiefouten.

Dankje, dat is net wat ik zocht ik wil vim als editor en nog steeds de kracht van Xcode gebruiken!

Heb nog een Xcode vraagje, als ik mijn .nib bestand open dan zie ik bij instances of classes mijn hello class niet .. weet iemand toevalig aan wat dit zou kunnen liggen ?