Xcode instaleren

Ik wil het programma "Fun House" die Phil Shiller liet zien op de wwdc 2004 met de electrix zebra. Zoals ik heb mogen vernemen zit dat in Xcode 2.0 maar die moet je eerst instaleren. als ik mac help doe wordt mij gezegd dat ik de developers cd nodig heb maar die heb ik niet. Volgens de website van apple zit Xcode in Tiger maar Ik en zelf spotlight kan geen progamma vinden genaamd Xcode op mijn mac. Weet iemand er misschien meer van?

Zit er geen folder INSTALLER op je systeem? Daar zouden de packages van xCode moeten zitten.

Ja heb het geloof ik gevonden bedankt.

Hij staat ook op je DVD. Je moet hem apart installeren.

Ja ik heb hem lukt helemaal alleen kan ik geen video openen. Phil liet met die race auto's ook zien hoe moet je dat dan doen? Is dat weer een andere zoja welke is dat dan?

[quote:dbd8be7c32="Remon"]Ja ik heb hem lukt helemaal alleen kan ik geen video openen. Phil liet met die race auto's ook zien hoe moet je dat dan doen? Is dat weer een andere zoja welke is dat dan?[/quote:dbd8be7c32]

Ik zou zeggen, loop eens alles na, misschen vind je nog wat interessants :innocent:
Maar idd, met deze versie van dat progje kun je geen video openen, dat zou weer een beetje te dicht in de buurt van Motion komen :wink: